warillion Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 (endret) Noen som blir med på å dra i gang en DC gamer.no cup over internett? Der vi spiller CTF eller Conquest 2on2/3on3 eller lignende. Vi begynner med kvalifiseringer, så kvart finaler, semi og så finale. Kanskje Gamer.no kan sponse med premie? Dette hadde vært kanon gøy og fått til. Jeg har desverre ikke linje til å hoste noen server, da jeg har ADSL 1024/256. Men jeg har server (2800+, 1024mb ram) og snart får en kompis av meg 4/4mbps linje fra lyse. Men kanskje bf.no kan sette opp servere? Noen som blir med? Endret 6. desember 2004 av warillion
Lucas Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 kunne vært med i selve cupen, og kanskje gjort noe små pusk.. Siden det er snakk om 2vs2 eller 3vs3 så foreslår jeg en infanteri cup hvor vi kjører inf. map s.feks. Berlin Stalingrad Bashras Edge ? Lostvillage ? Man kan også evt. ta fly maps. Midway No fly zone det er en haug med andre maps og kategorier, man må bare bestemme seg først
warillion Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 (endret) No fly zone CTF Berlin CTF Vi kunne hatt lag med mer også, men da må vi få tak i mer folk. Og det er litt vanskelig tror jeg Edit: Vi sier 3on3 Endret 6. desember 2004 av warillion
Lucas Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 (endret) ja, men vet du hva vi mangler mest ? INIATIV fra gamer.no, hvis du presenterte denne ideen for dem Ting som må gjøres før etter hverandre (helst) 1. påmeldings skjema and so on 2. Sette opp brackets 3. få igang en IRC kanal, da må vi også få tak i idlere 4. Sponsorer til evt premie ? 5. ? 6. ? 7. ? Endret 6. desember 2004 av Lucas
regavoga Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 kanskje litt vanskelig å sette opp antall grupper og brackets før du hvet hvor mange som er påmeldt? er med jeg!
warillion Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 (endret) men vi bruke compmaster EDIT: har som sagt server, men trenger en linje med 1000kbit ut eller mer. Får kontakte bf.no folka og spør om de kan hoste Endret 6. desember 2004 av warillion
Lucas Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 (endret) Eller spør catch-gamer om de kan evt. sponse oss med en eller flere servere ? men kanskje vi skal få tak i en IRC kanal ? edit* innlegg 950 ! Endret 6. desember 2004 av Lucas
warillion Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 jeg kan sette opp en jeg. Har en linux server her. Har kun 266mhz og 96mb. Men det er da mer en nok for irc?
Lucas Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 (endret) det tror jeg skal holde edit* så kommer det vanskligste spør du meg, reglene, basrape eller ikke.. regler ? foreslår Clanbase regler Endret 6. desember 2004 av Lucas
warillion Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 holder det ikke med en irc kanal?
Lucas Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 holder det ikke med en irc kanal? holder med hva ? regler sier seg selv, men jeg trekker tilbake det om at vi må ha en admin inne...
warillion Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 nei jeg mener... trenger vi irc server, kan vi ikke bare lage en irc kanal? jeg finner ikke noen irc servere.. har bare funnet en og den måtte kompileres. Skal prøve nå, har spilt dc i en halvtime nå
Croyfer Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Det er vel ingen vits i å sette opp irc-server - lag en kanal heller...
Lucas Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 ja, men navn ? og er jo ikke sikkert alle her har mulighet til å idle om natten ? ikke jeg ihvertfall (i uke dagnene)
warillion Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Kan noen sette opp en irc server eller kanal med bot? Navn: DC-Cup05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå