Starblade Skrevet 13. november 2001 Skrevet 13. november 2001 Hei! Noen der ute som vet hvordan jeg kan lagre streaming RealAudio til HD og gjøre det om til mp3? Dette gjelder spesielt .ram filer.
macos Skrevet 16. juli 2002 Skrevet 16. juli 2002 Jøss, brukte søkefunksjonen og fant det jeg lette etter :smile: men ikke noe svar der desverre :sad: Er det noe som har svaret på dette derute :???: Sitter bare med modem og da tar ting så lang tid og hakker noe veldig... :smile: Ps: kan jo tenkes dette ligger under feil kategori. Kanskje "Lyd, lydkort, høyttalere, musikk" hadde passet bedre, men på annen side. Kan jo tenkes man trenger et program for å løse problemet??? Hadde hvert fint om en modd hadde flyttet denne tråden over til "Lyd, lydkort, høyttalere, musikk" uansett :smile: _________________ [ Denne Melding var redigert av: macos på 2002-07-17 02:05 ]
sofTest Skrevet 17. juli 2002 Skrevet 17. juli 2002 Noe som fungerer for å lagre de er å bruke en downloadmanager som GetRight e.l. Sett de til å downloade .rm og .ram filer. For å konvertere de er jeg ikke sikker. Du kan sikkert spille de av, og recorde de i et program som Creative Recorder (hvis du har Creative lydkort) samtidig. Men dette har jeg ikke prøvd. [ Denne Melding var redigert av: sofTest på 2002-07-17 04:19 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå