Gå til innhold

Trust Multi function 310


sigen

Anbefalte innlegg

Trust Multi Function 310

 

Det første som møter deg når du åpner den store esken, som sørger for god beskyttelse for headsettet, er en god ny-skinnlukt, nesten slik som i en ny bil me skinn-interiør.

Når du tar selve headsettet ut kjennes det ut som et solid produkt, og det bevises med tre tykke ledninger, i motsettning til èn tynn på nesten alle andre headset.

På den 2,5 meter lange kabelen sitte det en liten kontrollenhet som styrer lydvolum og om mikrofonen skal være av eller på.

Headsettet kjennes godt å ha på seg, med store behagelige "skinn"-puter som går godt rundt ørene. (Selvfølgelig er dette opp til øre størrelse- og "form")

Lydkvaliteten er god, med kraftig bass, som takler det meste av heavy-rock og lignende. Bassen er heller ikke for dominerende, og henter seg kjapt nok inn igjen til at det ikke ødelegger for resten av musikken.

 

Mikrofonen er av den typen du kan justere omtrent slik du vil, med så godt som 100% bevegelig bom. Ytterst sitter det en veldig pute, som sikrer god lyd-kvalitet under bruk.

 

Positive ting:

Behagelige puter

God lydkvalitet

God mikrofon

Slitesterk kabel

+Grei lydkontrol

+Godt polstret

+Prisen (175,- + frakt hos www.komplett.no pr. 05.12.04)

:thumbup:

 

Negative ting:

-Ikke universell passform på putene

-Merket på volumkontroll er dårlig klistret på

:thumbdown:

 

Konklusjon:

Dette er et godt headset, som kan brukes av alle som ikke vil bruke for mye penger på et godt headset.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

5 av 6 mulige tomler!

 

Link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301794&cks=SER

Endret av sigen
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Legg til at den ikke går anå ha rundt noen normale ører i mer en 30 min uten å få svimerker av ytrre dimensjoner.

 

Bakteriedanningen/fuktighetsinnholdet i ørene er heller ikke noe å rope hurra for.

Dårlig mikrofon, og dårlig lyd, samt at det blir ødelagt etter noen ukers bruk er mine inntrykk av dette headsettet :)

Lenke til kommentar
Legg til at den ikke går anå ha rundt noen normale ører i mer en 30 min uten å få svimerker av ytrre dimensjoner.

 

Bakteriedanningen/fuktighetsinnholdet i ørene er heller ikke noe å rope hurra for.

Dårlig mikrofon, og dårlig lyd, samt at det blir ødelagt etter noen ukers bruk er mine inntrykk av dette headsettet :)

Sitter med samme intrykk jeg ;). Har nå et sennheiser pc150 headset som faktisk kan passe til beskrivelsen sigen hadde om Trust Multi Function 310.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Uff, dette er et tragisk headset... Jeg var og byttet det 3 ganger, ledninga røyk, lyden ble forringet etterhvert... . dårlig mikrofon var det og...

Da den røyk 4. gangen hoppet jeg på den, knødde den skikkelig, for deretter å gå ned på sjappa jeg kjøpte den og la den på disken og gikk..

Lenke til kommentar

Utrolig atnoen sier noe på denne tråden etter så lang tid, men min erfaring var bra. God lyd i høytaleren, ledningen holder fint, men jeg har jo seff sprengt det nå. klarte nok ikke å levere høy nok lyd, så nå bruker jeg det kun når jeg MÅ ha headsett, det andre jeg har er det nesten ikke lyd i (forøvrig også Trust)

Lenke til kommentar

Ja, skal ikke nekte for at dette ikke er det beste kjøpet, noe som er grunnen for at dette er min eneste topic her ;) Men kan vi ikke bare la denne tråden være, så glemmer alle den, så slipper folk å lese første post, og så kjøpe det? (ja,det er noen som gjør det)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...