Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 (endret) Jeg har fått denne feilmeldingen etter å ha startet en rekke forsjkellige spill. Det eneste spillet med denne feilen som jeg ikke for startet er bf1942 men resten av spillene med denne feilmeldingen får går spillene helt fint. Spillene jeg har fått denne feilmeldingen med er bant annet: BF1942, dawn of war, comache 4 Endret 5. desember 2004 av Slettet-lQle7N2M
mago Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Du har vel ikke tilfeldig et nforce2 hovedkort med intregert lydkort Ligner litt på mitt tilfelle denne feil meldinga ga spillets (ford racing 3) crash.log etter crash til skrivebodet (dette skjedde etter intro og under loading til spill-menyen) Crash details: Location: 00476361 Reason: Access violation Tried to read from memory location: 0x00000000 det samme skjedde på pc nr.2 (også en nforce2) så eg feilsøkte litt, og slo så av lyd i (spillet) syscfg.exe fila til spillet DA virka spillet feilfritt BORTSETT fra at nå hadde jeg ikke lyd i spillet Nå har jeg bett om en patch for dette til utvikler razorworks, da jeg har nyeste drivere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå