Gå til innhold

the sims virker ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får innstalert the sims 2 helt fint men når jeg skal spille det kommer det bare noe med emulering av Cd/DVD funnet skjønner ingenting har uinnstalert det mange ganger men det virker ikke noen som vet hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at sims 2 har et system som virker slik at har du et brenneprogram ol. vil ikke spillet virke...men det er kun noe jeg har hørt av u-politelige kilder...

Skrevet

1 - Kjører du origignal eller brent versjon?

2 - Har du installert Daemon Tools, Alcohol 120% eller tilsvarende?

Hvis du kan svare "Ja" på ett av de to spørsmålene, først og fremst spm nummer 2, så har du grunnen.

Hvis du har en original versjon, og har installert noen av de nevnte programmer (eller tilsvarende), må du enten avinstallere de skyldige programmene, installere nyere versjoner av dem, eller få tak i en NoCD Patch.

Skrevet

Er du sikker på at du ikke har noen brenne / emuleringsprogrammer installert?

Den feilmeldingen / problemet du beskriver kommer som regel (alltid?) av at kopibeskyttelsen på produktet detekterer slik programvare installert på maskinen. Har ikke hørt om at denne kommer uten at slik programvare er installert.

Ikke det at det betyr at den kan komme likevel da :)

Skrevet

Hvis du har Nero installert så har den en virtual drive som Sims 2 kicker på. Den er ikke spes glad i sånne.. Dette gjelder for mange andre cd brennings software også. Fjern den driven og alt funker som det skal ;)

Skrevet
Jeg får innstalert the sims 2 helt fint men når jeg skal spille det kommer det bare noe med emulering av Cd/DVD funnet skjønner ingenting har uinnstalert det mange ganger men det virker ikke noen som vet hva jeg kan gjøre?

hvis du ikke hadde plaget simmene i enern så ville ikke de i toern hatt noe i mot deg :nei:

HÆ HÆ HÆ HÆ :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...