entonic Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jeg har tenkt å lage et cs map. Jeg bruker guiden til newt32 og der står det at en bra tekstursamling er hallife.wad. har søkt på pc`en men finner ikke denne fila. er det noen som ville lastet den opp her??
osmoen Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 antar at det er snakk om 1.6 finn et program som heter GCFscape (eller noe i den duren) - åpne opp counter-strike.gcf i dette programmet og extract halflife.wad fra cstrike-mappen veldig omtrentlig "guide" da jeg ikke har tilgang til disse filene her jeg sitter
entonic Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 takk. brukte gcfscape og fant ingenting i counters trike.gcf men i halflife.gcf var det andre boller!! der ligger den.
Newt32 Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Du kan ikke bruke min guide til å lage CS:S maps. Gå inn på www.spillmodding.no så finner du guider til CS:S.
TheDarkListener Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Du kan ikke bruke min guide til å lage CS:S maps. Gå inn på www.spillmodding.no så finner du guider til CS:S. Tviler på at han skal lage et CS:S map, ville vel ikke brukt modeller fra hl1 da? BTW: Jeg får bli med å teste når du er ferdig Entonic?
entonic Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 Ja siden du er nestleder i klanen.... Tenkte å gjøre det samme som bear nemlig lage en liten "worklog". kommer isåfall senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå