snoopg Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 litt flaut å komme her til spillforumet med de minimale kunnskapene jeg har, men.. Går det an det som står i topicen min? at alle kjører med samme cd-key altså?
Plomma2 Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Nei Du må ha steam for å spille CS: S Og hvis en registrerer keyen på sin konto, så kan ikke noen andre gjøre det.
snoopg Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 faen.. du kødder.. så feks. hvis jeg har to maskiner hjemme, så kan jeg ikke spille cs:s eller hl2 på begge(kan ikke ha installert på begge engang?!)
Plomma2 Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Du kan installere steam på begge maskinene og bruke din konto på begge, men bare på en av dem omgangen.
warillion Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 du kan innstallere og logge deg inn på din steam konto på hvilken konto du vil. Om det går an bruke to kontoer på EN gang, vet jeg ikke.
snoopg Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 tenkte å logge på offlinemode på begge.. Det var jo sånn på cs(ikke source) att du kunne spille på lan men ikke på nett med en key lissom..
SkummelType Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Du kan bruke samme konto på begge pcene men du kan ikke spille på samme server... funket værtfall for meg på STG i høst
cybertrec Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Det funker å spille både Hl2 og Cs:s, men du må jo ha i Cd 5 for å starte driten, men etter at det er i gang, så kan du sende cd`en rundt og starte opp andre maskiner på samme cd, min lillebror spillte Hl2, jeg tok cd`en ut mens han spillte og når han byttet "Sone" og måtte loade så ba den ikke om noe cd, så den tok jeg inn i min og spillte Cs:s
Jihadinmymind Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 det finnes en lan verisjon... Vil ikke si noe mer pga. regler her i forumet... Bruker modden selv når jeg er på lan, funker kjempebra..
snoopg Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 det finnes en lan verisjon... Vil ikke si noe mer pga. regler her i forumet... Bruker modden selv når jeg er på lan, funker kjempebra.. pm sendt..
Tee_Kay Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Du kan spille med samme cdkey på lan, viss du lar andre bruke din konto. da går det bra. jeg låner steamaccounten til en venn og vi kan spille på samme server på internett og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå