Gå til innhold

Nye IDE-kabler --> CD'en spinner hele tiden

Pug

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg bytta ut de gamle IDE-kablene med nye AC-Ryan runde kabler, har CD'ene jeg har satt i DVD-rommen spunnet hele tiden. Jeg har også kjørt Norton Ghost til å restore systemet. Før spant de bare når de var i bruk, og roet seg ned etter et par minutter etter jeg satt dem i, men nå spinner de hele tiden, og lager et forferdelig bråk. Har en Pioneer DVD-rom, og den bråker ganske mye....

Men når jeg bruker NEC DVD-brenneren, roer CD'ene seg ned slik som før, mens med Pioneer'en, spinner de hele tiden.

Finnes det noe å gjøre med dette? Skyldes det i det hele tatt de nye kablene? Det høres veldig merkelig ut at nye kabler kan ha skylden i det.

Jeg foretrekker å bruke Pioneer'en til spill og slikt, da NEC'en er veldig treg til å starte opp når spillet sjekker etter CD, så det er ikke et alternativ å bruke brenneren istedet for Pioneer'en...

Jeg har ikke gjort noen andre forandringer enn å byttet kabler, og å kjørt en Ghost-restore... Håper noen kan hjelpe meg med å få tilbake "hvilemodusen" til DVD-rommen min.... :whistle:

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...