Pug Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Etter at jeg bytta ut de gamle IDE-kablene med nye AC-Ryan runde kabler, har CD'ene jeg har satt i DVD-rommen spunnet hele tiden. Jeg har også kjørt Norton Ghost til å restore systemet. Før spant de bare når de var i bruk, og roet seg ned etter et par minutter etter jeg satt dem i, men nå spinner de hele tiden, og lager et forferdelig bråk. Har en Pioneer DVD-rom, og den bråker ganske mye.... Men når jeg bruker NEC DVD-brenneren, roer CD'ene seg ned slik som før, mens med Pioneer'en, spinner de hele tiden. Finnes det noe å gjøre med dette? Skyldes det i det hele tatt de nye kablene? Det høres veldig merkelig ut at nye kabler kan ha skylden i det. Jeg foretrekker å bruke Pioneer'en til spill og slikt, da NEC'en er veldig treg til å starte opp når spillet sjekker etter CD, så det er ikke et alternativ å bruke brenneren istedet for Pioneer'en... Jeg har ikke gjort noen andre forandringer enn å byttet kabler, og å kjørt en Ghost-restore... Håper noen kan hjelpe meg med å få tilbake "hvilemodusen" til DVD-rommen min....
Moltrez Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Ble det noen forandring når du byttet IDE kabel til Pioneer DVD-rom'en ?
tjaa Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Se om du finner oppdatert firmware med info om endringer til pioneeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå