Gå til innhold

Er d risky å klokke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du ati tool så "gjør dette jobben for deg". Bare trykk på "find max memory" eller "find max core".

La dette stå en stund, etter en stund har da programmet funnet det høyeste av hver av verdiene.

Programmet vil da varme opp skjermkortet ditt til det jobber 100%, det vil deretter finne ut hva det klarer.

 

Lykke til! ;)

Lenke til kommentar

Noen som har vært borte i at ATI-tool finner artifacts uansett?

 

Når jeg kjører Find max, går den somregel et lite skritt opp, for så og gradvis underklokke kortet. jeg lot det gå så lenge en gang at ATI-tool tok "core" så langt ned at skjermen begynte og blinke, for så å crashe maskinen... :ermm:

Kankskje ikke det smarteste jeg har gjort meeeeen :)

 

Når jeg gjør det manuelt går alt helt fin... så ikke noen krise.

 

Microtom

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Noen som har vært borte i at ATI-tool finner artifacts uansett?

 

Når jeg kjører Find max, går den somregel et lite skritt opp, for så og gradvis underklokke kortet. jeg lot det gå så lenge en gang at ATI-tool tok "core" så langt ned at skjermen begynte og blinke, for så å crashe maskinen...  :ermm:

Kankskje ikke det smarteste jeg har gjort meeeeen :)

 

Når jeg gjør det manuelt går alt helt fin... så ikke noen krise.

 

Microtom

Jepp, på mitt r 9800pro (r350) fant ati tool airfacts med standar klokk, og underklokka med 2mhz hehe.

Stilte fastwrites off og klarte imponerende 2mhz overklokk ;) (på minne og core)

 

Kjøpte Ati silencer 1 og BGA ram freezers og vips så klarte jeg XT hastighet :D

 

Edit: og bruke find max core/mem instillinga er bare tull, prøve heller manuellt og "scan for airfacts" går mye fortere.

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...