Gå til innhold

Stråling fra mobilen

C4mpi

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg satt å hørte på radioen idag og der sa de at barn kunne få langvarie skader av strålingen fra mobilen..

De anbefalte at barn IKKE måtte snakke mye i telefonen.

Har noen opplevd dette eller er det ytterst sjeldent? Er vel ikke såå stor sjanse at man får sånne skader vel? :ermm:

EDIT; fjerna noe som var feil

Endret av C4mpi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så det på nyhetene, og det var vell heller det at barn skulle snakke mindre i telefon og HELLER sende mer sms.

Btw: menst vi snakker om stråling så sier de jo også at visst du har mobilen liggende i lomma, kan det forminske sæd-kvalitetet din. :roll:

Skrevet

åja, jeg hørte vel litt feil da..

trodde de sa at man ikke skulle bruke telefonen så mye, verken til SMS eller ringing

Skrevet

Bestemor sier alltid at sædkvaliteten går ned når jeg går med mobilen i lomma, og hun klarte faktisk å få meg til å slutte å gå med den i lomma hele tida.. :p

Har forresten hørt at det nye 3G nettet avgir mye mer stråling enn det vi har fra før... Det lover ikke godt for sædkvaliteten! :D

Skrevet
Bestemor sier alltid at sædkvaliteten går ned når jeg går med mobilen i lomma, og hun klarte faktisk å få meg til å slutte å gå med den i lomma hele tida.. :p

Har forresten hørt at det nye 3G nettet avgir mye mer stråling enn det vi har fra før... Det lover ikke godt for sædkvaliteten! :D

Nei, det gjør vel ikke det :p

Hehe..

Skrevet

Det skal være skadelig å snakke i telefonen mer enn to minnutter i strekk, men det går jo millioner av radiobølger, mobilstråling og sånnt rundt vårs hele tiden, så jeg tror ikke det er farlig. Barn ringer lite også. Sender bare sms og e-post.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...