Gromle Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Var jo endel snakk når spillet kom at man kunne støte på Bigfoot og se UFO'er. Så barer lurer på om noen bekrefte\avkrefte at dette er tilfelle?
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Har ikke sett noe til det enda jeg nei. Tror egentlig det bare er rykter.
Dʋgɢtung Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 De bildene jeg har sett rundt er fikset på, og det er heller ingen som har noen troverdige fortellinger om det. Tror ikke du skal gå rundt og lete etter det, for å si det på den måten Så forresten et bilde av noe som kunne være en UFO, men det var ikke noe interessant siden det bare var et langt lys på himmelen.
3dme Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Lysene på himmern er den klassiske gta dodoen som flyr rundt faktisk. Ingen ufo,ingen bigfot! de har søkt igjennom alle spill fila og ikke funnet noe.
Neoen Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Etter det jeg har lest på www.gtaforum.no finnes det verken bigfoot eller UFO'er. Det er bare rykter. Ingen vits i å bruke tid på å lete etter dem.
Gromle Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Kjedelig det da.. *vil kjøre på bigfoot*
Luchy Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Har ikke sett noe til det enda jeg nei. Tror egentlig det bare er rykter. samme hær
royale Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 det finnes en base som er ganske lik area 51, men jeg tror det ikke er noen aliens eller ufoer der. fakta om area 51: Area 51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå