Gå til innhold

Nokia 6255i til Norge?


Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en ganske fin nokia på internett i dag. :love:

http://www.phonescoop.com/phones/phone.php?p=515

Det står ikke noe om den kommer til andre steder enn USA, men detn hadde jo vært litt fin å ha.

 

I forhold til hvor sakte mobilteknologien i USA har gått de siste åra gjør nokia nå et stort sprang og lanserer masse snåle telfoner i USA.

De fleste telefonene er ganske like, fordi de skal kunne brukes i forskjellige nettverk...

 

Ganske artig å se.Nokia USA

 

Nå er det jo forøvrig masse telfoner som produseres kun for USA...

 

Noen som vet noe om 6255i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den kommer vel ikke til Norge fordi den kun støtter den amerikanske CDMA-nettet... Tror jeg vaffal

 

Edit: joa, den støtter kun CDMA. Her i Norge har vi GSM.

Endret av shadowlands
Skrevet

Okey...

Hadde ikke sett den, jeg...

Skal se bedre etter neset gang jeg finner noe.

Tnxm8...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...