wil Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 fikk igjen maskina mi fra service denne uken å den fungerer usedvanlig bra. nå sitter jeg uheldigvis XP HOME NO her som jeg egentlig ikke liker, men gjør det fordi jeg ikke har gidda å skifta til Windows 2000 enda men det jeg lurer på er som følger: i Windows 2000 PRO og Windows XP PRO så har man sånn adresselinje i de forskjellige mappene. dvs. samme adresselinje som man har i nettleseren sin. men dette har jeg enda ikke fått til i Windows XP HOME. noen som vet hvordan jeg får til det?
wil Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Skrevet 4. desember 2004 sorry fant det ut nå. var bare å velge ikke lås verktøylinje så ordna det seg.
Fruktkake Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Jeg får ikke dette til. Har huket av for vis fullstendig bane i verktøylinjen, og jeg finner ikke ut hvordan jeg kan velge den til ikke å være låst. Slik ser det ut nå. Redigert: Det var visst bare å høyreklikke. Endret 10. oktober 2007 av Fruktkake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå