Kanetheheatsink Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Hva er det skummleste spillet du har spilt? skumleste jeg har spilt er: - Alone in the dark 4 det er ekkelt om natten, spesielt når hunden din plutselig står i døren og ser rett på deg. - Doom 3 skvetter så sjukt av og til, men ikke altfor ofte lizm - Tibia det er egentlig ikke skummelt, men kan bli det. som når du har skaffet en del fett stuff, og plutselig møter en Guardian elf, mens du er lvl 10... og er langt unna byen - Sim Tower det var veldig skummelt da jeg var 8 år, men husker ikke hvorfor
YuckyClown Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det skumleste spillet jeg har spillt (spiller) må være Doom3. Doom med 5.1 surround, skru av alle lys, sent på kvelden/natten. Det kan være litt skummelt
phax Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 syns silent hill 2 er det skumleste spillet jeg har spillt.. bra story og bygde skikkelig opp spenningen underveis i spillet! silent hill 3 og 4 var derimot en tam skuffelse iforhold..
Jørgen Sørheim Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Grmpf. Hvorfor kan ikke folk bruke de trådene som allerede er godt etablert og heter nøyaktig det samme? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2619076 Stenges.
Anbefalte innlegg