PcT Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 kom til lvl 10 på 4 timer.. questing
Sheel Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Jeg skjønner ikke at folk orker eller gidder å grinde opptil flere timer i strekk. Mye gøyere å ta det rolig, nyte omgivelsene, gå i lag med en gjeng venner. Ta alt som det kommer og virkelig nyte det vakre i Warcraft-verdenen, det er iallefall det jeg har tenkt til. Ikke fyke gjennom spillet sånn som disse folka. Greit det, men du kan jo nye spillet og ta det rolig mens di gjør quest Tja, det kan du også, men det blir vel ikke akkurat det samma som disse "powerlevel" folkene. Fyke gjennom et så nydelig spill som World of Warcraft, makan
Djevlen Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Nå skal det jo sies at spillet slutter ikke ved level 60, snarere tvert i mot. Jeg gleder meg til å bli level 60 og virkelig ta fatt i spillet!
Kulor Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Konge fet å raide når du kommer i lvl 60. Tenk å gå til bake til F.Eks. darkshore å hjelpe lvl 10 folk der med elite quest, det er jo bare drømmen... og være med på store raid, og for å ikke snakke om tingene du kan spare opp til og kjøpe F.Eks. det dyreste ridnings dyret..... Jeg gleder meg så sinsykt til lvl 60 for å si det sånn!!!!!!
Sheel Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Joda, akk, det skal bli sinnsykt morro å gå rundt i IronForge på sightseeing f.eks. Huffameien, burde egentlig ikke tenke så sinnsykt på WoW hele tiden, gjør det bare verre :!:
Jeanette_83 Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Neimen om jeg greier å begrense meg når wow kommer ut. 12 timer i strekk går fort, særlig når du koser deg. Du tenker liksom, bare _litt_ til, så skal jeg logge av. Nah, der dinga vi ja, nye spells, jippi! Så må man jo bare prøve ut eventuelle nye spells. Ohh, stilig. Og før du vet ordet av det, har det gått ytterligere noen timer. En "ond" sirkel det der (og jeg elsker det!). Det blir bare mektig å nå lvl 60, men jeg kommer nok til å bruke litt tid. Må jo stoppe opp å lukte på blomstene og vettu. (Selv om jeg dog tviler på om nesa til den daue magen min greier å oppfatte så mye mer enn sin egen forråtnelse.)
John Keats Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jeanette_83, skal du spille PvP eller PvE? Bare lurer av nyskjerrighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå