Agent_007 Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Kan en internett leverandør se hvor mange PC som står bak en router hvis man bruker en av de routerne som står neden for her: Hva er forskjellen mellom 3Com OfficeConnect Secure Router (3CR860-95) og 3Com OfficeConnect VPN Firewall (3CR870-95)? ISP -->Router/firewall -->Switch -->PC 1 PC 2 WLAN Printer Kan dette gjøres eller vil min ISP leverandør se hvor mange enheter jeg har bak routeren som vel å merke IKKE er levert av ISP men kjøpt selv.
opticus Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 (endret) de har ikke muligheten til å se hva sm foregår bak en router som bruker nat, noe de aller fleste, om ikke alle routere bruker. EDIT: hva så om de ser at det er to pc'r forresten? Endret 4. desember 2004 av opticus
Agent_007 Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Skrevet 4. desember 2004 Kan jo skje at man øker antallet PC bak routeren ved behov. Printeren er en nettverks printer så den bruker også en IP og WLAN er til den Bærbare så det blir nok litt mer en 2 IP adresser ser du. Men slik er det. Men har du noe forslag til hvilken av de to Routerene jeg skal velge ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå