Gå til innhold

Endelig fått Metroid Prime 2 Echoes (spoilers)

TCi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett i en walkthrough en gang da jeg slet så veldig med å finne ut hvordan jeg skulle ta en boss, prøvde mange ganger så jeg trengte litt hjelp. Men bortsett fra det så er det "fy fy"! ;)

Jeg skulle egentlig ta en pause fra spillet til i morgen, men så fikk jeg den siste drakten.. her skal det spilles!!! :evil:

Skrevet

åssen i huleste kunne jeg vite at det var et lite morphball hull der?? sjekka gjennom hele mappet osv. helt til jeg tenkte på at jeg kunne brukre walkthrough. Men ellers er walkthrough "fy fy!" som du sier :thumbdown:

Skrevet

Jeg også har fått meg Metroid Prime 2, men det er noe jeg lurer på:

Jeg er i det ''mørke landet'', jeg skal finne 3 nøkler for å komme meg inn til

''dark temple'', jeg har funnet den første nøkkelen men jeg lurer på hvor den andre nøkkelen er?

I'm Stuck. :(

Skrevet
Jeg også har fått meg Metroid Prime 2, men det er noe jeg lurer på:

Jeg er i det ''mørke landet'', jeg skal finne 3 nøkler for å komme meg inn til

''dark temple'', jeg har funnet den første nøkkelen men jeg lurer på hvor den andre nøkkelen er?

I'm Stuck. :(

Alt jeg kan si er at nøklene ihvertfall befinner seg i Dark Aether. Husker ikke hvor akkurat :)

Men et tips må være å dra nytte av det oppgraderte utstyret ditt... virker som regel alltid. Selv sliter jeg lengre ut i spillet hvor jeg skal finne 9 nøkler som faktisk også er "usynlige" ;) Blir som jakten på artifact'ene i Metroid Prime, bare enda værre :p

Skrevet

jeg har heller ikke fått spilt mye i jula. men noe av det som er litt negativt med spillet er at man må finne save-punkter. jeg synes man skulle kunnet save når man ville, slik som er så bra i zelda-serien. Når man hele tiden kjemper for å komme til et nytt save-punkt, får man ikke så stor sjangs til å nyte spillet, og når man dauer, må man ta alt på nytt. men ellers er spillet strålende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...