australiaboy Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Er det noen som har erfaringer med Panasonic DV-kamera, og da spesielt PV-GS15? Takker for alle svar! mvh Jørgen
Pingla Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 PV-GS15 er vel ett amerikanskt videokamera med NTSC videostandard. En test av PV-GS15 her: http://www.camcorderinfo.com/content/panas...rder-review.htm Heter vel NV-GS15 her i Europa og støtter da PAL videostandard.
australiaboy Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Skrevet 4. desember 2004 Ja, det var NV-GS15 jeg mente... Noen som har noen erfaringer? Har lest det som stod på Camcorderinfo.com, og det er det som er grunnlaget for min interesse...
sixx Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 hmmm....jeg hadde et nv-gs11 som jeg byttet...men det var vel fordi det ikke var video inn(eller ut )...Det er jo det samme kameraet som 15 egentlig(tror jeg da), så min mening er at det var endel mye fjas med kameraet ol. Zoommikrofon, digital skit osv. Det er ikke min sak...det digitale effektene på kameraet hadde en litt billig kvalitet... Men ellers så var det et bra nok kamera...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå