abcosv Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Jeg har akkurat fått Pirates i posten, og lurer på om det er noen andre som har skaffet seg det. Jeg er foreløbig meget fornøyd med spillet, det er utrolig morsomt og har et veldig dypt gameplay.. Dette blir nok en klassiker i min bok. Jeg var en stor fan av det originale Pirates!, hadde det på Amiga i gamle, gode dager og spilte det ekstremt mye. Kjøpte meg også Pirates Gold når det kom til PC, men det var langt i fra i samme klasse. Jeg har kommet et stykke opp i årene i Pirates! nå, er rundt 32 år så vidt jeg husker. Og det som er digg, er at ansiktet til personen forandrer seg etter hvert som han blir eldre! Jeg har ifølge statusen "bad health", og det ser jaggu ikke verre ut; 32 år og rynker, med litt grått i håret allerede.. Håper jeg overlever noen år til, jeg er for øyeblikket ranket som nr 4 over pirater i karibien.
commi Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Begynte i 1620 jeg og har komt til 1633, er medic av yrke og har kjøpt de beste medesinene så håper å leve litt lengre enn de fleste . Synest spillet er litt for lett siden det førstre jeg gjorde på rouge var å ta pirat nr1 med 40-50 mann, han hadde large fregatte og 250 mann.
abcosv Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Skrevet 4. desember 2004 Enig at det er relativt lette vanskelighetsgrader. Merket egentlig ikke store forskjellen i motstand fra det enkleste og opp til rouge, det var bare noen små politiske forskjeller som at alle stater jeg ikke hadde letter of marquee i som jeg tilfeldigvis ranet et fartøy tilhørende til, absolutt ville skyte i stykker skuta mi om jeg nærmet meg. Men når jeg kom til Swashbuckler ble det helt annerledes syns jeg. Motstanderne avkledde meg rett og slett i sverdkamper. Iallefall de aller beste, som den onde Moltanban som absolutt må slåes 4 ganger for at han skal gi fra seg alle 4 kartbitene. Han banket meg regelrett i sverdkampen, jeg fikk ikke inn et eneste vellykket slag mot ham, og dette med det meste jeg kunne finne av items til å hjelpe meg (rustning, nylonskjorte for økt bevegelighet, raskt sverd, osv). Det var rett og slett et ekstremt hopp i vanskelighetsgrad syns jeg fra rogue til swashbuckler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå