e321 Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 trenger å ta opp litt film på pc'n min nå... men geforce kortet jeg bruker har ikke video ingang. SÅ fant jeg fram orginal kortet i denne 10år gammle pc'n, ATI Rage 128 PRO, der ser jeg at det er en Comp/in kontakt (sånn rca eller hva det heter). Kan jeg bruke den kontakten der til og ta opp film/bilde til pc'n med? På rage kortet har jeg svid/out, comp/out, comp/in og vanlig skjermkontakt. Håper på svar
e321 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Skrevet 3. desember 2004 det funket det...hvis jeg bruker divx format. Men i vanlig blir det dobbelt på en måte, hvordan kan jeg få vekk dette?
Fallingwater Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Ja, hva mener du? Ser du interlacinga i bildet?
e321 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Skrevet 3. desember 2004 (endret) oi sann, litt dårlig forklart... (Hvis jeg tar opp i divx format funker det helt perfekt, men med en gang jeg bruker vanlig avi blir det helt rart...) Her er ett bilde: Endret 3. desember 2004 av e321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå