Vod kaNockers Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Jeg har et problem. Når jeg starter NFSU, går alt som vannlig bortsett fra at alle biler er helt hvite (hvorfor?). Etter 5 minutters spillng får jeg svart skjerm og så skjer det ingenting (må restarte maskina). Hva er problemet? Hvordan skal jeg fikse det? Jeg har en GF 2 MX 32mb som skal være nok for å kjøre spillet. hjelp
Newt32 Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Prøv å sjekk om du har den nyeste driveren til grafikk kortet. Sjekk samtidig at du ikke kjører oppløsningen på spillet alt får høy, samt alle andre detaljer på Hight osv...
Vod kaNockers Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 var på nVidia sider i går og lastet ned den nyeste driveren. Har prøvd å spille med detaljer både på high og lavest og det var ingen forskjell. Hvordan endrer jeg på oppløsningen?
Traxco Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 (endret) Et mx 2 med 32mb ram kan vel umulig være nok til og kjøre dagens spill med.har du lite ram på hk også,sier det jo seg selv hvor det stopper.. er vanlig at spillene kan krasje hvis ikke din hardware holder mål. ser minium får og kjøre nfs u: Game Requirements Operating System (Get Updates) Windows XP/2000/ME/98 System Memory 256.0 Processor Speed 933 MHz DirectX Version (Get Updates) 9.0c Display Device (Get Drivers) Display Memory 32.0 men da må du kansje kjøre i 480x640 og low detalj,eller kansje på tide og kjøpe nytt grafikkort !fins kort til ca 1000-1500.- som gjør en mye bedre jobb til dine spill. Endret 30. november 2004 av Traxco
Vod kaNockers Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 Et mx 2 med 32mb ram kan vel umulig være nok til og kjøre dagens spill med.har du lite ram på hk også,sier det jo seg selv hvor det stopper.. er vanlig at spillene kan krasje hvis ikke din hardware holder mål. ser minium får og kjøre nfs u: Game Requirements Operating System (Get Updates) Windows XP/2000/ME/98 System Memory 256.0 Processor Speed 933 MHz DirectX Version (Get Updates) 9.0c Display Device (Get Drivers) Display Memory 32.0 men da må du kansje kjøre i 480x640 og low detalj,eller kansje på tide og kjøpe nytt grafikkort !fins kort til ca 1000-1500.- som gjør en mye bedre jobb til dine spill. Jeg holder på med å bestemme om hvilket skjerkort jeg skal ha, men det tar før jeg har den og i tilleg vet jeg ikke når jeg skal bestille den. Mens jeg ikke har det ennå, tenkte jeg å prøve NFSU med det jeg har. Jeg har AMD 1GHz og 512 MB ram. OS er XP. Tenkte at siden 32 mb er minimum på det spillet her så skal det gå eller er jeg feil?
Traxco Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Jo,kan hende det går.gå inn på main menu/options/display der kan du justere oppløsing og detaljer i spillet.prøv deg fram hvor mye du kan justere på uten at det krasjer ! Er ikke sikker på hvorfor du får kurupt grafikk,men bruker du siste drivere og dx 9 http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_66.93
Vod kaNockers Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 Jo,kan hende det går.gå inn på main menu/options/display der kan du justere oppløsing og detaljer i spillet.prøv deg fram hvor mye du kan justere på uten at det krasjer ! Er ikke sikker på hvorfor du får kurupt grafikk,men bruker du siste drivere og dx 9 http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_66.93 Jeg har lastet ned noe(drivere), men jeg vet ikke om det var det nyeste eller det riktige. Hva mener du jeg skal laste ned på den siden du linka? er det: Microsoft® DirectX® 9.0c and OpenGL® 1.5 support eller Primary Download Site « eller noe annet jeg skal trykke på for å laste ned det riktige?
Wooho Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Oki åssen i helsiken kan du spille NFSU med et GeForce 2. Og ikke bare et hvilket som helst GeForce 2 men en MX utgave! :!: Jesus mann du kan bare nøye deg enten: A. Oppgradere til nyere skjermkort! B.Hvis du har PS2 så spill det der (spillet fins nå i en Platinum utgave 249kr)! Ellers så hvis jeg ikke tar feil så er NFSU et DirectX9.0 spill mens du har et DirectX7.0 kort bare tenk på det en liten stund!
Vod kaNockers Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 :!: :!: :!: Jeg vet at kortet mitt er ikke bra nokk. Jeg skal kjøpe meg nye deler til PC, men det blir tydligvis etter JUL. Jeg har lyst å spille NFSU i Julen og det er det hele. Tror dere å overklokke den vil hjelpe?
Vod kaNockers Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 Ellers så hvis jeg ikke tar feil så er NFSU et DirectX9.0 spill mens du har et DirectX7.0 kort bare tenk på det en liten stund! Ja, du tar feil. Jeg har DirectX9.0
Ongabonga Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Ellers så hvis jeg ikke tar feil så er NFSU et DirectX9.0 spill mens du har et DirectX7.0 kort bare tenk på det en liten stund! Ja, du tar feil. Jeg har DirectX9.0 Selv om du har directx9.0 betyr det ikke at kortet benytter seg av det.
Vod kaNockers Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Skrevet 27. desember 2004 Ja, nå har jeg fått de nye delene mine og alt sitter på plass nå. Windows XP SP2 er installert, men får fortsatt ikke spilt NFSU. Når jeg klikker på ikonet, ble skjermen svart, så kommer den til desktoppen igjen og jeg får bare feilmeldingen som sier: speed.exe har et problem og må lukkes, beklager det inntrufne. Hva kan være galt nå? Kan ikke skylde på skjærmkortet nå, se lista nedenfor. Her er de nye delene: 1.00 300050 MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid 1.00 302393 Corsair TWINX1024-3200C2 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched CMX512-3200C2 DIMMs 1.00 303912 Gainward GeForce 6800LE 128MB DDR AGP, Tv-Out, DVI, Retail 1.00 301942 NEC DVD recorder ND-3500A IDE Sort Bulk,DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer) 1.00 123271 NorthQ Strømforsyning Silent 400W NQ 4001 - ATX 400W, 120mm Fan, 12-17dBA 1.00 123996 Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA 8MB cache 7200RPM 1.00 123421 Thermaltake Hardcano 12 HD Cooler LCD A1845 Hardiskkjøler og overvåkning 1.00 300493 AMD Athlon 64 3200+ 2.2 GHz Socket 754, 512 KB cache, BOXED
Vod kaNockers Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 Er det noen som vet hva problemmet er? Her er bildet av skjermen min etter at jeg trykker på NFSU ikonet for å spille.
Wooho Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 (endret) Ser ut i fra sigen din at du har fått tak i nytt PC`oppsett! Uansett har du stilt inn regionale språk til Australisk? Last ned nye drivere til skjermkortet ditt hvis du ikke har gjort det. Det har kommet noen patcher til NFSU siden spillet har kommet ut så anbefaler å legge de også! Det er orginal spillet du har (ikke cracka versjon)? Endret 7. januar 2005 av Wooho
Vod kaNockers Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Skrevet 7. januar 2005 Ser ut i fra sigen din at du har fått tak i nytt PC`oppsett! Uansett har du stilt inn regionale språk til Australisk? Last ned nye drivere til skjermkortet ditt hvis du ikke har gjort det. Det har kommet noen patcher til NFSU siden spillet har kommet ut så anbefaler å legge de også! Det er orginal spillet du har (ikke cracka versjon)? Hvorfor skulle jeg sette regionale språk til Australisk? Jeg har lastet ned de nyeste driverne til kortet, men hjelper ikke mye. Har ikke mange spill på PCen nå, men UT, CS og GTA2 funker fint på maskinen min. Jeg har vært på ferie i utlandet i sommer, og der kjøpte jeg så kalte LISENCED COPY av spillet veldig billigt. De fungerer på en bærbar PC som faren min har. Hvor kan man få tak i de patchene du skriver om. Har du adresse til en side på nettet?
Wooho Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 (endret) Av en eller annen merkelig grunn så må man gå inn på kontrollpanelet i Windwos og skifte både tastaturet og regionale innstillinger til Australsk. Da vil du kunne spille spillet. ang patcher så må du nesten besøke NFSU Patcher for å finne noen! Endret 8. januar 2005 av Wooho
Vod kaNockers Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Skrevet 4. februar 2005 Ja, det funker fint å bytte til Australsk. Spiller NFSU på fullt nå. En kompis ga meg en CD med cracked versjon av NFSU2 nå. Her må jeg bruke d-tools. Har instalert spillet nå, men når jeg starter den, får jeg et vindu hvor jeg trykker på "play". Da ble jeg bedt om å sette inn CD 2. Da går jeg på D-tools, trykker på unmount all drives, så finner jeg CD 2 filen. Starter den og får feilmelding "cannot locate the CD-ROM" som du ser på bildet. Hva kan jeg gjøre for å starte spillet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå