Gå til innhold

Bilder av IR-laser (MX1000)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I dag fikk jeg endelig mi MX1000. Bestilte musa i slutten av august fra komplett.

Jeg var veldig spent på hvordan denne laseren så ut (er laserfanatiker) og fant ut at det er en IR/NIR-laser. Jeg tok frem et DV-kamera med IR-funksjon og knipset noen bilder av vidunderet :thumbup:

Kameraet hadde litt problemer med å fokusere i mørket.

Bilde%20001.jpg

Bilde%20002.jpg

Bilde%20003.jpg

Bilde%20004.jpg

Bilde%20005.jpg

Bilde%20006.jpg

Bilde%20007.jpg

Bilde%20008.jpg

Bilde%20009.jpg

Bilde%20010.jpg

Bilde%20011.jpg

Bilde%20012.jpg

Endret av kakcoo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:dontgetit:

Nå er ikke mx1000 det nye hotte på markedet liksom ;)

Og no offence, web-cam eller ikke, men har aldri sett dårligere bilder :roll:

Ellers: bestilte i august sa du.. Det var da veldig for kø :ermm:

Skrevet

Kommer ann på hva du krever av ei mus da. Jeg som driver med design og 3d krever ei mus som ligger godt i hånda, har god presisjon og har praktiske finesser som horisontal scroll.

Bildene er tatt med et crappy DV-kamera. Siden laseren er infrarød kan man ikke bruke et vanlig kamera.

Skrevet

Fin seng og stol du hadde forresten ;)

Da mente jeg mer at mx 1000 finnes det haugevis av bilder av og begynner å bli relativt gammel.

Ellers så høres det ut som om det er musen for deg :thumbup:

god natt

Skrevet
På noen av bildene er jo ikke musa med engang?

det var det jeg skulle spørre om :D

Noen farge bilder med musa på ?

Eh, bildene skal jo vise laseren i aksjon. Den kan man ikke se med det blotte øye eller med et vanlig kamera...

Skrevet

Jah dette var jo interresant å vite, du har fått mx1000 musa. De bildene der... wohoo, slik musa ser ut i svarthvitt altså.. ja da vet jeg det... Meget nyttig info :w00t: takk.

Skrevet
Jah dette var jo interresant å vite, du har fått mx1000 musa. De bildene der... wohoo, slik musa ser ut i svarthvitt altså.. ja da vet jeg det... Meget nyttig info konservativ_woot.gif takk.

Ikke no probem :whistle:

når du beveger den mot veggen så langt unna som du står og tar bilder, beveger den seg på skjermen da ?

Neida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...