Gå til innhold

Andre som har knekkt av org. kjølerfeste?!


Anbefalte innlegg

Problemet var enkelt, i min iver til å få på den nye kjølaren. Reiv eg vekk dei orginale festene til CPU`en! Tenkte ikkje noko meir over det der å då!,Men , når vannkjølingsblokka skulle monteres..Blei det brått eit problem.Og dette blei løysingen. Håper noken kan komme noko bedre løysing på dette problemet.

post-224-1101763250_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv knekt mitt feste, og har også forsøkt å få tak i ett nytt. Det viste seg å være komplett umulig, har sikkert vært i kontakt med 10-20 Webshops, men ingen har noe slikt liggende.

 

Eneste muligheten jeg ser nå er å kontakte abit direkte, men dette har jeg ikke somlet meg til enda.

 

Løsningen din var iallefall ett alternativ. :p

Lenke til kommentar
Så jo ikke så ille ut det feste der, lagde selv et feste til vannblokka mi, brukte tre små stålplater

Synest ikke det festet så helt trygt ut. Det ser ut som det er rett før den løsner :no:

Mitt eller det til ahoo? Hvis du tenker på det mitt så er det bilde litt gammalt, har festa det bedre nå, på bilde så er bare den ene hulle i den ene plata festa, nå er alle 3 festa, måtte bare bøye den plata litt mer.

Endret av trra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...