Gå til innhold

Xbox kabinett - worklog


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært kongebra om du laget flere rammer slik at du kan sette inn flere hardisker, og en pc dvd-rom ekstra (for å spille brente plater). Og så moddifisere xbox med den nye aladdin advance. Og så sette inn en LCD skjerm.

Kanskje sette inn LED's som blinker etter HDD og dvd-rom. Lage souround uttak bak xbox, osv

 

(Du kan finne slike ting på http://www.xbox-scene.com/tutorials.php)

 

PS: Mye tøft på hjemmesiden din!

 

:w00t:

Lenke til kommentar

DjKs,

jeg hadde tenkt på det, men økonomien min er ikke akkurat den store for tiden.

Det kan bli neste prosjekt, har allerede fått mye insiprasjon her inne i forumet og masse syke ideer til hva jeg kan lage :)

og da tror jeg nok det at jeg kommer til å lage et skikkelig gjennomført prosjekt, men det store problemet er at jeg suger til å planlegge..heh.. jeg danner meg bare et bilde i hodet og prøver å lage det..

 

har forresten vært inne på xbox scene å titta litt... og laget meg ideer derfra også :)

 

men jeg har sett at det er ikke så allverdens mange som har laget kabinett til box'en sin, så det hadde jo vært kult om noen andre i dette forumet også gjør det? :)

 

rart ingen har gjort det, eller at det er lite utbredt...

hadde også vært fett å lage en kombinert tv-xbox...

 

takker for positiv tilbakemelding...

dette er morro :D

Lenke til kommentar

nettopp, sparer meg mye der ja med å pusse det ned.

jeg hadde jo først og fremst tenkt å ha et blankt kabinett, men fant fort ut at det ikke kom til å gå... for det limet fester seg svært dårlig på helt glatt plexi..

måtte pusse ned med litt grovere papir der jeg skulle lime.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...