ToP-HaiR Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Hei, Har en kamerat av meg som lurer på hvor kan man få kjöpt den Lengste Reisen? Helst en nettbutikk i Norge! Håper noen kan hjelpe
Blib Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Beklager, men det er ikke mulig. I alle fall ikke nytt. Strevde selv i flere uker med å skaffe spillet, alle mulige butikker. Sendte tilogmed en mail til Funcom. Men spillet har "gått ut på dato" og er ikke lengre tilgjengelig. Du kan fremdeles oppdrive den engelske versjonen, men en må jo ha det på norsk. For meg endte det med at en kamerat av meg fakisk hadde spillet og jeg fikk låne det av han. Får håpe du kan finne et eksemplar på QXL eller noe
ToP-HaiR Skrevet 29. november 2004 Forfatter Skrevet 29. november 2004 Takker for raskt svar! Blir vel at han får se på Qxl eller låne det av en kamerat
Thombr86 Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Vil også si som Blib, Bruktmarkeder er nok den enste måten. Qxl (som nevnt), Ebay, bruktmarkedet på Hardware.no/bruktmarked.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå