kjelke Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Hei, har søkt på internet og finner ingenting om hvor lang tid du må bruke. Jeg klarer bare _ikke_ mer enn 99%, og da har jeg vel brukt sånn 58 sek. Er drittirriterende siden jeg har gull på alle de andre testene, og mangler bare denne før jeg får Hunteren. Takk
Ninja Panda Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 husker jeg slet med den...husker dessverre ikke, rundt 51-52 jeg brukte da jeg endelig klarte det kanskje..
To9 Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 hvilken er det? lenge siden jeg hadde fly skolen (ikke så lenge, men bare glemt det )
m0rphX Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 hvilken er det?lenge siden jeg hadde fly skolen (ikke så lenge, men bare glemt det ) Gjett tre ganger. Navnet sier vel litt.. Altså husker ikke hvor lang tid jeg brukte, men det er jo bare å stupe til du får beskjed om å åpne fallskjermen for deretter å lande i den rød ringen. Er ikke sååå vanskelig. Synes egentlig hele flyveskolen var litt for lett.
Grabby Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 (endret) Jeg slet litt med den men jeg ventet til det hadde gått 22sek så åpna jeg fallskjermen og tok opp beina Endret 29. november 2004 av Grabby
mbskywalker Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 klarte sølv på første, og gull på andre forsøk . stup hele veien til du ser du er i passende possisjon.
kjelke Skrevet 29. november 2004 Forfatter Skrevet 29. november 2004 Takk, fikk det endelig til etter flere titalls forsøk. Nå står det en fet Hunter på helipadden Tjohei
mbskywalker Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 fikser ikke bedre enn sølv på barreroll jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå