tåa Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 For noen uker siden oppstod det en feil på mitt Radeon 9700 Pro, og jeg måtte få det erstattet med et 9800 Pro da den gamle modellen var gått ut av produksjon. Dette har naturligvis gjort godt for maskinens ytelse, men alt er dessverre ikke bare fryd og gammen. Det har seg nemlig slik at enkelte spill ikke klarer å finne det nye skjermkortet, og dermed ikke kan spilles. Foreløpig har jeg bare opplevd dette i Deus Ex og Armed & Dangerous, men det kan lett skje igjen. Maskinen har vært formatert siden kortet ble installert, og jeg har heller ikke funnet verken virus eller spionprogrammer på harddisken. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Ytterligere informasjon om PC-en min kan finnes i profilen. På forhånd takk.
Aeternus Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 (endret) Du har selvfølgelig installert nyeste diver til skjermkortet ditt? Hvis ikke så finner du den her. Endret 28. november 2004 av Aeternus
tåa Skrevet 28. november 2004 Forfatter Skrevet 28. november 2004 Jepp, jeg bruker 4.12 beta. Jeg har dessuten også prøvd med 4.11, uten hell.
crypt0r Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Jeg hadde et liknende problem da jeg byttet fra 9700 til 9800. Jeg oppdaterte chipset driveren til hovedkortet så ble det ordnet!
tåa Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 Jeg hadde allerede den nyeste, så jeg prøvde å installere den på nytt. Det virket dessverre ikke. Men takk for tipset likevel.
Wooho Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Hva med en patch eller to til disse spillene. Det der Deus Ex spillet håper du snakker om det andre spille i serien pga der er det faktisk noe bugs når det gjelder generelt sett både 9800Pro/XT. Kan garantere at nyeste patcher hjelper, det gjorde det for meg!
tåa Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 Nei, det er originalen jeg har, og nyeste patch er allerede installert (1.112fm er vel nyeste, ikke sant?). Den feilen i Invisible War har jeg hørt om. Gid det var så enkelt i dette tilfellet også.
Wooho Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Nei, det er originalen jeg har Jeg er ikke helt med her nå! Er det Deus Ex Invisible War eller den aller første Deus Ex spillet vi snakker om her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå