Gå til innhold

Outrun race i NFSU2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jupp.. funker det :)

der er det også lett å ta av hovedveien rett før avkjørselen.. da henger som regel ikke motstanderen med ;)

ett lite spm også, siden det handler om samme greia forsåvidt, jeg begynte ikke å kjøre outruns før på stage 4.. og det er visst en unique engine/gearbox/tires på stage 3 :S er det en måte å få kjørt outruns som om det var på stage 3? hvis det var forståelig :p

er ferdig med career nå..

• 2 uker senere...
Skrevet
jupp.. funker det :)

der er det også lett å ta av hovedveien rett før avkjørselen.. da henger som regel ikke motstanderen med ;)

ett lite spm også, siden det handler om samme greia forsåvidt, jeg begynte ikke å kjøre outruns før på stage 4.. og det er visst en unique engine/gearbox/tires på stage 3 :S er det en måte å få kjørt outruns som om det var på stage 3? hvis det var forståelig :p

er ferdig med career nå..

Jeg sliter med samme problemet. Har 100% på game completion status og har i løpet av karrieren med bilen jeg kjører (rx-7) kun unlocket 3 unique items. Har ikke hørt om noen som har klart å unlocke flere ting via outrun etter alle løp i stage 5 er tatt :(

Skrevet

du får låst opp alle visual oppgraderingene til bilen når du klarer career, men har du glømt noen engine oppgraderinger må du starte omigjen :(

• 2 uker senere...
Skrevet

Jass, kunne ikke sagt d bedre selv....Kjør på sidn av bilen, ikke helt frampå men slik at du kan dytte bilen med fornten din i rumpa på bilen slik at dn spinner,

beste måten

Eller du kan kjøre masse svinger slik at han kjører feil :)

Julian....

Skrevet

Eller du kan kjøre langt ifra den, ta en håndbrekk sving og kjøre imot han, du må da ha en god avstand ifra han når du gjør dette, når du gjør dette skal det gå veldig fint og kjøre ifra han :D

Jeg fikk den der meldingen om at jeg hadde rundet spillet og alt, kunne ikke kjøre mere løp, men jeg kan ikke kjøpe alle delene, ikke dører som går oppover og den nye turboen og nos'en, noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette? Kjørte absolutt alle løpene og tok alle special tingenge (bilder og slikt...)

mvh meg :D

Skrevet

eller du kan bare kjøre i 220km/t rett i ræva på bilen du skal race mot å trykke enter... da vil motstandern enten snurre rundt eller flyge opp ilufta å lande på taket.. å da klarer du fint å vinne på 10-20 sek :thumbup::w00t:

Skrevet

Jeg fikk den der meldingen om at jeg hadde rundet spillet og alt, kunne ikke kjøre mere løp, men jeg kan ikke kjøpe alle delene, ikke dører som går oppover og den nye turboen og nos'en, noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette? Kjørte absolutt alle løpene og tok alle special tingenge (bilder og slikt...)

mvh meg :D

finn alle butikkene rundt om i byen, da unlocker du nye ting

lurte lenge på det samme, siden en kompis hadde vanlige spoilere og jeg bare hadde carbonfiber-spoilers

Skrevet (endret)

Jeg kjører i 250-300 km/h rett i baken på dem, trykker på "enter race"-knappen, og da har de ikke sjangs. Kjappeste jeg har klart var rett over 6 sekunder.

jeg har dog et lite problem. Jeg har rundet spillet, men game completetion status står på 71 %. Jeg har ikke tatt alle outruns, og jeg har ikke Wide Body Kits. Hva er galt? Håper ikke jeg må ta alt sammen om igjen for å få dem... Har spilt fra morgen til kveld siden 1. juledag, jeg er litt lei av alt nå. Skjønner ikke noenting, de sa til og med at "you have unlocked all visual upgrades" og sånt, men hva med Wide Body Kits?

Endret av ProZaC
Skrevet
Kjør bare helt vanlig mot dem en fear race ikke som andre å jukse med å snurre dem rundt åsså stikke av :no: feige greier det ! kjør bare helt vanlig så klarer du det til slutt.

Er jo ikke juks det. Koder er juks

Skrevet

Hmm... Jeg får svare på spørsmålet mitt selv... Fant ut at hvis du valgte "World Map" i garasjen, kan du kjøre alle racene du ikke fikk tatt... Jeg har som sagt rundet spillet, kan jeg da få unique upgrades? Det er mange racere å ta Outrun mot, men jeg har ikke fått noe ennå... Tror jeg har tatt minst 11 (Wide Body Kits), men jeg har ikke unlocket dem i career. Litt kjipt, hadde håpet på å få den ultimate bilen med mange unique upgrades, derfor "sparte" jeg alle Outruns til slutt. Etter det jeg har skjønt, går det ikke an å flytte deler mellom biler, er det ikke så?

Og forresten, hvis noen har peil på tuning og sånt, kan noen sjekke denne tråden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...