Andeby Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 (endret) jeg har et ganske stort problem neste altid når jeg skal begynne på carrer mode vil aldri laodingen stoppe kan noen hjelpe meg pleez Endret 29. november 2004 av psilocybe
Svein_Jarle Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Det skjedde med meg og.......... når jeg brukte crack, vel og merke............... Jeg la da inn originalfila, og fortsatte spillet med cden i cd-rommen.
bOMS Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Hmm, hadde motsatt problem. La inn nocd for å få spillet til å virke. Men det er mulig at det er dvd spilleren min sin feil, da den er klar for gravlunden.
Jørgen Sørheim Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Emnetittel endret til noe mer beskrivende. Evt. no-CD-crack-prat kan dere glemme først som sist, det er ikke ønsket på forumet.
Sneglen Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 (endret) Dette skjer visst ved cracking av orginalen. Prøv å bruke den orginale CDen du Endret 29. november 2004 av -NeoRag-
Andeby Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 Dette skjer visst ved cracking av orginalen. Prøv å bruke den orginale CDen du thank you
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå