Gå til innhold

Beste bittorrent klient? si din mening

Never_Ever

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan ikke si at jeg har merket at Azureus tar så mye ressurser...jeg spiller fint Call of Duty online,uten problemer,verken på minne eller på at den trekker på linja mi...da har jeg selfølgelig justert upload speeden.

Dette gikk fint,selv på en amd athlon 1900+ cpu og 256mb ram...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bruker Azureuz, eneste negative er at det bruker mye CPU, og RAM..

Word

Jeg kjørte Azureus på en PC: P2 233Mhz og 192MB ram, med winXP. Den brukte ca. 90% cpu hele tiden (etter jeg hadde fjerna all driten som følger med XP, som services og themes). Etter et par dager klikket det, det skjedde hele tiden. Til slutt prøvde jeg Bitcomet, og ble veldig positivt overasket. Nå bruker PCen 15-20% hele tiden, med Emule og Bitcomet gående.

Den PCen fjernstyrer jeg med den innebygde Terminal Clienten, og det fungerer faktisk supert!

Skrevet

Disse tre har jeg erfaringer med, kan anbefale Azureus og ABC. Jeg likte ikke Torrentstorm noe særlig, ikke spør hvorfor,det bar var sånn ;)

ABC [yet another bittorrent client]

Torrentstorm

Azureus

Skrevet (endret)

Funker bitcomet på samme måte som Azureus når det gjelder seeding?

mener da at filene automatisk uploades når det er noen som laster dem ned, selv etter restart av programmet.

problemet jeg har med ABC er det at den uploader filen til jeg restarter programmet, da slutter den bare.

Endret av Xticy
  • 1 år senere...
Skrevet

Azureus!

Jeg trenger seriøst hjelp med dette:(

får det bare ikke til!

NAT testene feiler og internettet låser seg totalt(må slå av å på routern for å få på igjen)

noen som kan hjelpe meg plz?

Skrevet

Bruker uTorrent. Etter en masse testing av div programmer syntes jeg denne var best. Er lite ressurskrevende og bare på 155kb. Siste versjon er også på norsk for dem som ønsker det. Port 32459 skal være åpen i routeren, så tester man etterpå med Network Wizard som du finner under Options \ Speed Guide om alt er riktig satt opp.

Skrevet (endret)

Bitlord er jo en ganske grei klient.

Får bortimot maks (750 Kb\s) hele tiden!

Har også prøvd azureus, men den klager på at jeg må åpne porter. hjelper ikke om jeg åpner de, den klager like mye da også =( synd, jeg hører den er bra!

Endret av Rikkely
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...