Gå til innhold

Counter-strike via steam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
La oss si det slik.

Du installerer half-life, dette er 4 år tilbake.

Steam kommer (2003), du lager en steam konto - de registrerer at du har half-life og cs, dermed registrerer du den cd-keyen til steam kontoen din.

Men hvis du i dete hele tatt skulle ha mistet kontoen, blitt hacket, eller et eller annet skit slik at man ikke får logget seg inn - må man lage ny konto.

Du har fortsatt half-life boksen med cd-keyen, men den er allerede registrert på en steam konto som man ikke har tilgang til lenger... wips så er den cd-keyen ubrukelig. Og du må kjøpe ny

Edit: Jeg har da mistet min cd-key.

Ja sånn er det med alle andre spill også. Hvis man vil spille et online-spill må man passe på slik at ingen andre spiller på den. Da kan den bli stengt. Skjønner ikke hva du vil frem til. :no: Tror ikke du skjønner at alle online-spill har omtrent samme sjekk som det steam har.

Skrevet

Tror vi har hatt en stor misforståelse her.

Beklager.

Jeg skrev "jeg har mistet cd-keyen min" da mente jeg kontoen min, som cd-keyen er registrert på.

Og det ble opptøyer av det..

Nå har jeg snakket med Valve og jeg får visst tilbake half-life og counter strike etter en bevis-session :D

Skrevet
Ehhh..... Tror ikke du tok posten min helt. Mente at den uttalelsen jeg hadde ovenfor var like dum som trådstarter uttalelse. Jeg mente ingenting av det som sto der.

Hehe, tror ikke du forsto posten min helt.

La oss se litt nærmere på den:

I R O N I !

Skrevet (endret)

hvis du kjøpte "HL2 silver" pakken via steam, får du alle de gamle spillene som er tilgjengelige via steam med på kjøpet. Hvis ikke, nei...

er da bare rimelig det... forventer du å få med Warcraft 1 og 2 hvis du kjøper Warcraft 3? nei... ganske så naturlig det..

kjøper du derimot en samlepakke, slike "silver" pakken på steam er,...ja :)

Endret av MrLee
Skrevet

Er det med i Silver, men ikke Gold? :hmm:

Og joda, er enig, det er naturlig.

Det blir jo nesten det samme som om du kjøper sesong 10 av Friends, så forventer du å få med 1-9 også. :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...