Gå til innhold

Hva skal dere være i World of Warcraft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved release kommer jeg til å lage meg: 1 Human Rogue, 1 Human Paladin, 1 Human Priest, 1 Dwarf Hunter og 1 NightElf Druid.

Blir nok rogue jeg kommer til å spille mest med i begynnelsen, men etterhvert regner jeg med at jeg får mer interresse for de andre rasene/klassene. Godt mulig jeg endrer oppfatning under betaen. Aldri godt å vite :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg skal iallefall spille Gnome, men eg er ikkje heilt sikker på kva for klasse. Eg prøvde warriror og warlock i US open beta, og begge virka ganske kjekke.. Finner nok ut kva eg ska spille når eg har fått spillt EU beta litt..

Skrevet

Hadde først tenkt og være en NE hunter, men siden det virker som den ikke er den beste for og samarbeide emd andre, blir jeg nok en HE druid eller gnome et eller anna (warior?)

Skrevet

Jeg har spilt som NE Priest i closed nå, og tror jeg kommer til å gå for NE eller Undead Priest, eller Human Paladin. Spørs om folk jeg kjenner går for Alliance eller Horde.

Skrevet (endret)

Kommer til å spille enten Troll rouge eller priest/mage. I will fight for the horde :cool:

Folk som skal spille horde sjekk denne linken da Bloodhunds

Endret av ShadowWalker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...