B4stian Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 ^^ Må ha kommentar-dingsen! Og evt. hva skal en blog inneholde? - Alt man har på hjertet??
Ṱormod Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Start med å nedlaste Aj-Fork Cutenews og installer det. Etterhvert kan du begynne med layout, prøv å lage et vertikalt design med litt enkle knapper, kanskje noen små bokser med feks random quota, 3 siste fra blog etc.
Marvil Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Angående hva som skal være i bloggen, så les rundt i de som har blogger og sjekk hva de/vi skriver..
arthoz Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 i "bloggen" min skriver jeg bare søppel, fine saker, ting som er for lange å spy ut på IRC f.eks. Tankene dine, hva man har gjort, fine ting man har sett etc.
B4stian Skrevet 25. november 2004 Forfatter Skrevet 25. november 2004 Start med å nedlaste Aj-Fork Cutenews og installer det. Done! Finns det noen enkle guider til det eller orker du å forklare hvordan jeg bare setter det inn i html-koden min fra før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå