Gå til innhold

"Red Mana project", Ferdig:D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte desverre leve tilbake det brae kameraet, så ar bare webcam igjenn nå!

 

Har Pusset plexi'en med pussepapir

d6-Bilde001.jpg

Laget plass til 80 mm vifte som blåser rett på gpu!

ff-Bilde003.jpg

Et bilde med kabinettet i sin helhet!

89-Bilde002.jpg

 

Beklager de dårlige bildene. RØd fargen er også helt fæl på webcameraet! skal se om jeg kan komme med ånklige bilder i morgen.

 

Plexien er foreløpig kun festet med teip, ettersom jeg skal ha list osv før jeg limer på.

 

Som sagt er hele plexien pusset nå, min plan er å pusse red-mana logoen med mye finere papir så det blir mye glattere der, også kan resten være litt ugjennomsiktig!

 

H.kon

Endret av H.kon
Lenke til kommentar

Beklader manglende opptateringer de siste dagene. Har desverre en lite pause i modden for tiden ettersom jeg har så utrulig mye skolearbeid og lignende jeg må gjøre. På toppen av dette har ikke Tromsø jernvarehandel våtslipepair 1200 inne, og jeg gidder ikke dra en annen plass å handle dette ettersom det innebærer buss

:p

 

Tenkte forresten på å kjøpe noen leds på Clas OHlson, kan noen prøve å forklare hvordan jeg skal få til å koble disse på PSU osv? Sjønner at jeg må bruke loddebolt, men det er ikke noe problem, trenger bare hjelp til hvordan man skal seriekoble osv.. Snakker da om de røde ledsene de har på Clas.

Lenke til kommentar

Her kommer en liten update.

 

Har nå pusset/gravert inn logoen.

Bilde012.jpg

Bilde014.jpg

 

 

Er ikke helt fornøyd med ressultatet, og trur jeg skal skaffe meg ny plexi og gjøre litt mer flid på det forsøket!

 

Beklager nåkk en gang dårlig bildekvalvitet, skal se om jeg får lånt et digitalkamera en dag:P

 

H.kon

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Final update, er ferdig med RMP for denne gang, kommer flere ting på den, men det kan ta litt tid før neste gang, og hovedvinduet er jo nå komplett;)

 

redmanaproject24ep.jpg

Her er et lite oversikts bilde;)

 

redmanaproject5jc.jpg

Bilde av graveringen;)

 

redmanaproject69ty.jpg

Discokula jeg hang inn på tull:P

 

redmanaproject37gw.jpg

Et siste bilde;)

 

Ja, det var slutten på rød mana vinduet :roll: Hva syns dere?

 

Perstian: Det er termaltake katoder, trur jeg:S De er i utgangspunktet røde, men jeg synes de er mer rød-oransje:)

 

Alle som synes det var rotete: Er det bedre nå? Har prøvd å få vekk det meste, har kjøpt rundt ata kabel++ kan sikkert få bort et par ledninger til, men er tom for strips:P

 

H.kon:P

Lenke til kommentar

Jeg brukte fattern sitt pro kamera, han er journalist, så jeg lånte det. Bildekvalviteten ble kansje dårlig ettersom jeg måtte krympe de så kraftig i paint(er kun 20% av størrelsen som vises). Det er jo egentlig på litt over 6mp, og ble kostet 18000 for et år siden. Men moderatorene blir jo så sure vist jeg har store bilder :ermm:

 

Skal se om jeg får lagt ut bildene på en hjemmeside, så kan jeg få med detaljer:D

 

H.kon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...