Gå til innhold

Star Wars: Eclipse-bra eller dårlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan er det å være europeer på Eclipse?

Tenker på at det egentlig ikke er en euro-server men en østkyst server.

Har spilt litt på Ahazi og Tarquinas men ble løpende rundt alene pga tidsforskjellen.

Vurderer å få en char.på Eclipse og er nyskjerrig på gamingforholdene...

Endret av kendistarr
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skift emnefelt før denne blir stengt...

Eclipse er den "uoffisielle europa serveren" for det meste europeere der, så det går nok fint utenom at dt er midt på dagen for oss. ;)

Skrevet (endret)

Hvor står Abrahamsen? :dontgetit:

Eclipse er hvertfall bra i min mening. Mesteparten av folka som spiller her er fra Europa, selvom det er en server som står i USA. De som spiller her er også ganske hyggelige og modne (ikke for mange fjortiser :D). Det er alltid masse folk på. Hvis ikke på bakken så er de i lufta ;).

Hvis du kommer hit så kan jo jeg og Ocoasro hjelpe deg litt. Når du trenger hjelp til Mellichae for eksempel :dribble:. Ikke med det første vel :p. Men andre ting da.

Endret av John Abrahamsen
Skrevet
Hvor står Abrahamsen? :dontgetit:

Eclipse er hvertfall bra i min mening. Mesteparten av folka som spiller her er fra Europa, selvom det er en server som står i USA. De som spiller her er også ganske hyggelige og modne (ikke for mange fjortiser :D). Det er alltid masse folk på. Hvis ikke på bakken så er de i lufta ;).

Hvis du kommer hit så kan jo jeg og Ocoasro hjelpe deg litt. Når du trenger hjelp til Mellichae for eksempel :dribble:. Ikke med det første vel :p. Men andre ting da.

Topicen til trådstarter het først "ABRAHAMSEN!" + noe mer.

Topicen har tydeligvis blitt endret ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...