roy-jøran Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 (endret) hmmm jeg lurte bare på om det er noen såm kan forklare hvordan man åpner xbox'n??? jeg har skrudd ut de to skruene under xbox'n!! mn jeg får ikke av lokket Endret 24. november 2004 av roy-jøran
Noldus Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 de er fire skruer til, en under hver av gummiføttene
Sir_cruz Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 På min er de under Metall klistre merkene 2 av de i allefall
Sir_cruz Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 http://www.psxtune.com/xbox/appart.html se på et av de første bildene der , der er det merkert hvor skruene er
LiaLoco Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Garanti og forsikring går ut når du har åpnet xbox'n din..
Arsenal_RULES Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Den risken tok eg også, og desverre tapte jeg mye på det! Endte med at jeg måtte kjøpe ny, dvd'rom! kjipt, men that's life!
Vice Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Se feks. denne siden, der står det veldig tydelig forklart hvordan man åpner en xbox: http://www.teamxecuter.com/x3/tutorials/x3pin16.htm
LiaLoco Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Hvis du vil chippe x-box'n din..be helst en med erfaring om det
roy-jøran Skrevet 27. november 2004 Forfatter Skrevet 27. november 2004 ha chipa xbox men vet ikke hvor chippen ligger!!!
Sir_cruz Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 mener sikkert på hvor på HK et den er lodda fast han har ikke rotet den bort hååper jeg Du trenger ikke vite det tro meg
roy-jøran Skrevet 28. november 2004 Forfatter Skrevet 28. november 2004 det som er problemet er at jeg har fådd moddet xbox'n min, og så skulle jeg prøve og overføre noen filer til xbox'n men så har jeg vist slettet dashboret. og nå vet jeg ikke hvordan jeg får instalert det på nytt!!! kan noen jelpe meg eller???
LiaLoco Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 det som er problemet er at jeg har fådd moddet xbox'n min, og så skulle jeg prøve og overføre noen filer til xbox'n men så har jeg vist slettet dashboret. og nå vet jeg ikke hvordan jeg får instalert det på nytt!!! kan noen jelpe meg eller??? Hææ...jeg skjønner ikke skriften din helt.. Hvor gammel er du? Du bør la en eldre eller en med erfaring hjelpe deg med den chippen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå