Cell_v14 Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 hei jeg har heis problem, det har skjedd før men da load jeg bare banen pånytt, men no er alt fø**a, det er når du kommer til east blackmesa (du fær tel svartn ned super DAM)...hun babler og balber til hun sier noe annet bla bla bla etter og ha trykkt på heisen...men hun går ikke inn i heisen...så klikka jeg og drepte meg sjøl. Hjelp! en tidligere spillgaling trenger hjelp til og bli spillgal igjen!
amstaf85 Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Vel, det første du kan gjøre er å kjøpe spillet. (ingen slike AI_disabled bugs der) Prøv å save, etterpå loade og skriv "restart" i console. Hvis dette ikke virker første gangen, restart chapteret inntil det virker. Dette er den eneste måten å gjøre dette på? (vel, forruten å bruke konsollen til å skifte brett)
|PaperCut Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Jeg hadde samme problem, men det var før hun skulle gå til heisen. Måtte til slutt avinstallere hele Steam, og laste ned hele spillet på nytt (via steam). Så ja, det skjer på lovlige versjoner også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå