Maynard James Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 hei, har nettopp begynt å spilt underground 2, og jeg finner ikke noe body shop. hvor finner jeg det? har funnet car lot, performance shop, og enda en shop som er gul, der finner du neon osv, men jeg leter etter shoppen som du kan kjøpe stash til bilen din? bumpers osv. hvor er den gjemt?
Maynard James Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 Hvilken by del? samma det da? må bare finne en finnes det ikke et slags map der den er merket da? kan noen ta screenshot kanskje?
Prebba1 Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 det ligger en ved Hoten Plaza.. se etter de grønne lysene, da oppdager du de lett.. kan ikke gi screen no dessverre Hilsen Prebba1
Wooho Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Er vel bare å lese i den meldingene du får i løpet av spilets gang. Synes at det står greit forklart når eks en ny Body Shop er tilgjengelig. Skader ikke å lete heller!
SpecialUnit69 Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 bare kjør til du finner grønne gatelys!
JoeDohn Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Er vel bare å lese i den meldingene du får i løpet av spilets gang. Synes at det står greit forklart når eks en ny Body Shop er tilgjengelig. Skader ikke å lete heller! Det står jo ikke spesifikt at butikkene er tilgjengelige, det står at bydelene blir låst opp. Butikkene må finnes etter hvert som man åpner de nye bydelene. Etter hvert som du finner nye butikker låser du for øvrig opp nye deler blant de du får i den spesifikke butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå