preskatv Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Hei. Har som mange andre her kjøpt HL2 fra Elkjøp. Innstalert det og alt funker greit. Men så hadde jeg lyst til å legge det inn CS: S på den andre PCen min også. Men desverre så fant jeg ut at den ikke har DVD spiller. Men da jeg lastet det ned fra steam og prøvde å kjøre det så kom det at jeg måtte ha CDen i? Hva må jeg gjøre for at CS: S skal funke på den andre PCen også? Håper ikke jeg har brytt noen regler på forumet, siden jeg tross alt har en kjøpt og betalt CDkey. Kanskje ikke så farlig, men jeg bruker XP SP2.
Tigeren Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 (endret) Har hatt problemer med dette selv en stund. Fant nettopp en sak her som skal fikse at du kjører steamversjonen, og ikke retail/dvdversjonen av HL2 og CS:S (slik at du slipper DVDsjekk), og i readme står det at du må ha en lovlig key og steamkonto for at dette skal funke. (Altså burde ikke være mot retningslinjene) HER var torrent til greiene. Har ikke testa det selv ennå da. EDIT: Med tanke på 20 000 Steam-kontoer STENGT! vet jeg ikke om jeg gidder å prøve det med det første heller. Forbanna Steam. Valve burde vært skutt for den oppfinnelsen. Endret 24. november 2004 av Tigeren
preskatv Skrevet 24. november 2004 Forfatter Skrevet 24. november 2004 Hei, takk for svar. Men fant ut av det selv i går. Det er en LANG post på steampowerd forumet. Der fikk jeg en NOCD greie som funker. Hmm, men hvis Valve banner kontoen min så FY F***.
TCi Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Hmm, men hvis Valve banner kontoen min så FY F***. Er jo ikke værre enn at du kontakter dem og gir de informasjon om at du har en lovlig kopi
el_salvad Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Har hatt problemer med dette selv en stund. Fant nettopp en sak her som skal fikse at du kjører steamversjonen, og ikke retail/dvdversjonen av HL2 og CS:S (slik at du slipper DVDsjekk), og i readme står det at du må ha en lovlig key og steamkonto for at dette skal funke. (Altså burde ikke være mot retningslinjene) <a href='http://66.90.75.92/ :wee://torrents/3082/hijack_hl2-zip.torrent' target='_blank'>HER</a> er torrent til greiene. Har ikke testa det selv ennå da. EDIT: Med tanke på 20 000 Steam-kontoer STENGT! vet jeg ikke om jeg gidder å prøve det med det første heller. Forbanna Steam. Valve burde vært skutt for den oppfinnelsen. Den linken funker da ikke?
Jørgen Sørheim Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Nei, det er fordi vi ikke er særlig begeistret for warez, cracks og andre piratkopierings-greier her på forumet.
Tigeren Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Selv om dette er til lovlig bruk er det tydeligvis tvilsomt om jeg får legge det ut her (kan en moderator evt. si om det er lov eller ikke?).. Dere får foreløpig sende en PM for mer info (Husk, du må ha valid key og valid steam konto for at det skal funke.. altså ingen piratgreier, og så lenge du har kjøpt spillet burde en da få konfigurere det slik at en fikk kjørt det på sin egen PC!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå