kake_fredrik Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 hvordan adder man nye map i dedicated server? snakker 1,6 altså
DevN Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Legger til .bsp-filen i \dedicated server\cstrike\maps. Og hvis nødvendig i mapcycle.txt.
kake_fredrik Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 Legger til .bsp-filen i \dedicated server\cstrike\maps.Og hvis nødvendig i mapcycle.txt. har prøvd og legge den til der skal prøve med map cykle også! men finner den forsatt ikke
kake_fredrik Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 Legger til .bsp-filen i \dedicated server\cstrike\maps.Og hvis nødvendig i mapcycle.txt. har prøvd og legge den til der skal prøve med map cykle også! men finner den forsatt ikke jeg adder mapsene til mappen hlserver er ikke noe mappe som heter deadicadet server:( på min pc. kan det være deffor? jeg har bare standard mapsene
DevN Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Ingen mappe her '\Steam\SteamApps\e-postadresse' som heter "dedicated server"?
ikkeno Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Ingen mappe her '\Steam\SteamApps\e-postadresse' som heter "dedicated server"? ikke hos meg ivertfall
lsdfffffffffdfs Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Legger til .bsp-filen i \dedicated server\cstrike\maps.Og hvis nødvendig i mapcycle.txt. har prøvd og legge den til der skal prøve med map cykle også! men finner den forsatt ikke jeg adder mapsene til mappen hlserver er ikke noe mappe som heter deadicadet server:( på min pc. kan det være deffor? jeg har bare standard mapsene du må starte dedicated server, og huske å sette game til counter-strike, når serveren er oppe å går..så skal alle filene være der. så er det bare å putte maps inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå