Gå til innhold

Hovedkort vift bråker under oppstart:(

chaos_elf

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå i det siste har hovedkort vifta mi begynt å bråke under oppstart.

hva kan være grunnen til det?

trenger virkelig å få fiksa det....skal selge det til fattarn og da burde det fungere :ermm:

Plz...trenger virkelig hjelp :no:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytte vifte, f.eks...

Sorry, men det er jo rimelig vanskelig å hjelpe deg noe særlig mer uten å vite hva slags hovedkort etc... Løsningen er jo den samme uansett...

Skrevet

Evt kan du skru av vifta, ta bort klisterlappen og smøre med vaselin. Deretter setter du på klisterlappen og setter vifta på plass igjen. Etter ei stund vil ikkje vifta bråke meir. Dette er den rimeligste løsningen :)

Skrevet

Grunnen er at viften ikke har kulelager, men oljelager. Den bråker kun når den er kald, før oljen blir varm og smidig.

Vaselin skal funke, har ikke testet dette selv men med litt googling finner man det meste :p

Skrevet

bråker langt fra bare når den er kald til meg. Bråker no jævlig hele tiden og virker som det blir bare værre og værre. Nå har den begynt å forandre turtall til tider og høres det ut som. Banna komplett som ikke har fått inn zalmankjølern jeg har bestillt for snart en mnd siden. Blir snart gal av alt bråket. Ganske fancy at den lille drittvifta overdøver alt anna i masikna til de grader

Skrevet

når jeg skal smøre vaselinen på...skal jeg da smøre den rett under klistremerket, på plastflaten og den lille rundingen som er under klistremerket?

spør fordi jeg er ikke helt sikker :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...