Gå til innhold

Hvem spiller Americas Army Operations?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:w00t: AA er et flott spill !

 

Jeg hadde før 78 honor, men eksprimenterte med egenlagde hacks (lol), og ble busta. Så kontoen min ble sletta og jeg ble ip banna. Fikk endret ip og er back on the track med =]E[=DalixaM.aH (Uten hacks denne gang, he he).

 

Er nå 46 honor =/

 

xfire anyone?

Til pass for deg. ;)

 

[dsr] er medlem av AASA, som er en samling av AAO admins som prøver å ta cheaters.

 

Vi kjører egne ban-lister, samt lister som blir lagt ut på AASA.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
:w00t: AA er et flott spill !

 

Jeg hadde før 78 honor, men eksprimenterte med egenlagde hacks (lol), og ble busta. Så kontoen min ble sletta og jeg ble ip banna. Fikk endret ip og er back on the track med =]E[=DalixaM.aH (Uten hacks denne gang, he he).

 

Er nå 46 honor =/

 

xfire anyone?

lol...

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg vil nå ta opp denne tråden igjen! Vet den er 1 måned gammel idag. Men lurer på om noen spiller her fortsatt?

 

Jeg har en ny account. Grunnet jeg bruker 44 honor acc som Noob-Account. Jeg har 77 på [soldaT]-={NSF}=- om noen kjenner meg.. :)

 

BTW: Om dere ikke vet om det, så er har Americas Army en ekstra liten morsomhet, som er på: www.aaotracker.com der du tracker kills, deaths etc. Veldig morsomt. Vet endel spill har fått dette nå: BFV for eksempel. Men husk å regg dere på aaotracker da =) www.aaotracker.com

 

www.norsf.com :w00t:

Endret av Saltnesen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...