Gå til innhold

Reply til closed topic!


Vicviper

Anbefalte innlegg

Dumt jeg ikke kunne svare direkte men vil alle skulle se det ;)

 

lenge siden jeg har logga meg på forumet her... leste denne knallbra closa topicen som jeg bare måtte skrive til: Bastante og feilaktige påstander!

 

En ting jeg syns var glemt her er hvor folk har skaffet "kildene" sine... det er som regel "copy and paste" det går i når folk har påstander mot påstander. men så har du også de som faktisk får ting til å fungere bedre enn andre, tenker nå på at ATI 9500 ikke er likt fra alle levrandører. noen kan jo faktisk bare ha problemer med ATI og vil da gi sin mening. men det var sikkert ikke det poenget med posten var.

 

vel uansett, syns at folk som skal tipse andre om grafikkort gennerelt burde begrunne bedre, ser alt for mange poster som ser slik ut: ATI 9800pro det har jeg og det er konge eller Nvidia FX er best det knuser alle andre kort i tester osv osv... selv lurer jeg på hvorfor folk poster så mye når det er en som har posta hva man trenger å vite før du kjøper grafikkort?

 

det er vel som nevnt her før, grafikkort er nesten en religion, enten ATI eller Nvidia :w00t:

 

noen som har noen linker til steder på nette som viser hva Nvidia og ATI holder på med for tiden? virker som de stedene jeg prøver finne info på er søppel. ikke kom med www.ati.com eller www.nvidia.com!

 

Håper virkelig ting blir bedre. TAKK

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...