Gå til innhold

Lakking av CD rom og floppy.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lakket en disket stasjon og en CD-ROM. Disket stasjonen skrudde jeg av dekkselet, men CD-ROMen lakket jeg bare fronten på uten å ta av noe...

 

Var litt spent på hvordan det hadde gått første gang jeg skulle bruke den , men det gikk helt fint...

 

Husk å skrape av der hvor det kommer lys fra diodene...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei..

 

Ikke noet problem at ta av alle deksler og spraye dem.

 

Ta dekslene av, knappene og lysene.. så kan du spraye alt for seg og få det sykkelig pro ut..

 

Har gjørt det sjølv og alle tror at jeg kjøpte de svarte og spor. Hei hvor fikk du svarte CDer??

 

Hilsen,

Simon

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-28 23:11, MoNoXiDe skrev:

Tenkte jeg skulle lakke min 24x plextor, og min floppy svart ettersom mitt kabinett er svart. Har aldri gjort dette før så jeg lurte på tips og fremgangsmåte??


:cool:
:cool:
:cool:


 

Hvorfor kjøpte du dem ikke sorte. Du for kjåp Plextor brennere i svart utgave.

 

Anyway, ta av dekslene, sitter fast som regel med skuer eller klips. Ta dem og legg dem på avis, papir. Ta trem spayboxen men ikke gjør spay som man gjør med deo. Beveg hånda at og fram over dekslene og spay når du er over. Når du har gjor det er par ganger vil du se at fargen legger. Husk og latt det tørske it etpar min og begynn igjen. Ghør dette til det blir helt svart. Det står stikker bedre forklart på spayboxen. billig og bra lakk for du kjøpt på Europris. Den svarte matte er meget fra. 30 kr.

Lenke til kommentar

MER viktig enn lakken,selv om jeg hadde gått for euro til 30,er grunn arbeidet.Har selv dårlig erfaring med quick lakken.Det dyre er ikke alltid det beste(bare se på ramm priser :smile:Vask front dekselet med silikon fjerner(brukes på biler FØR lakkering/flekking.Det koster litt $,men en flaske er uansett greit å ha til bilen din.Ellers kan nevne at du får kjøpt ett slags kjemikalje som gjør att lakken binder seg godt til plast,pvc etc .Er mye brukt på lakkerings sjapper på støtfangere og div lister på biler.Er å få kjøpt på Per Hagen.

 

Bare mine 0.2$

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...