simalarion Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Jeg sert det dukker opp spørsmål om dette overalt, men det blir litt rotete for hjernen min så jeg lurer på om noen gidder å bruke litt tid på å forklare hvordan man bruker konsollen i Hl2? + de mest brukte komandoene (feks show fps). Haddet vært knall
Flexi Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 halflife²-properties-launchoptions(tror det er det som står der)skriver du -console husk og ikke lukke consolen når du spiller. en ting til... hvis du skal bruke cheats så må du skrive sv_cheats 1 først
Bear^ Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Gå til steamapps\username\half-life 2\cfg og åpne config.cfg i notepad. Let deg frem til "toggleconsolle" der og endre den til "\" (du trenger da ikke den launch option tingen). Start HL2, gå på options, keyboard og klikk på "advanced" knappen. Kryss av for Developer consolle (eller enveloper consoller, husker ikke hva som sto der). Start spillet, og bruk "|" for å bringe frem konsollen. Cheats funker slik: Skriv sv_cheats 1. Thats it, du kan nå bruke koder. Impulse 101 gir det våpen og ammo god gjør deg udødelig netgraph 3 setter opp en fin fps måling i nedre høyre hjørnet av skjermen.
simalarion Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 (endret) Takk Hmm mente du | eller \ Endret 22. november 2004 av simalarion
simalarion Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 (endret) Klarer det ikke slik ser det ut nå unbindall bind "ESCAPE" "cancelselect" bind "SPACE" "+jump" bind "1" "slot1" bind "2" "slot2" bind "3" "slot3" bind "4" "slot4" bind "5" "slot5" bind "6" "slot6" bind "7" "slot7" bind "\" "toggleconsole" bind "a" "+moveleft" bind "c" "impulse 50" bind "d" "+moveright" bind "e" "+use" bind "f" "impulse 100" bind "g" "phys_swap" bind "q" "lastinv" bind "r" "+reload" men uansett hvor mye jeg trykker på \ skjer det absoulutt ingenting (jeg har enablet console fra options) Edit har prøvd å bytte ut "toggleconsole" også Endret 22. november 2004 av simalarion
nåvi Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Jeg har heller aldri fått consolen til å virke i hl2 eller cs:s samme hvor mye jeg roter i .cfg fila. Eneste som virker er å legge til -console i launch options.
Saddlefall Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 |-knappen er den til venstre for 1-tallet.
simalarion Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 (endret) Jada har prøvd den også Men jeg får det ikke til å funke fordet (prøvdet \ og | ) Edit: Jeg ser nå at orginal settingen kommer tilbake, selv om jeg saver (jeg har silver online steam konto) Endret 22. november 2004 av simalarion
simalarion Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 (endret) Dette funket bedre for meg-bruker silver fra steam. Right click steam --> choose play game --> right click HL2 --> choose properties ---> under launch options write -console --> start game (now have console) --> in console write bind *desired key* toggleconsole....remove -console from launch options....that's it obs med norsk tastatur må man skrive bind F3 toggleconsole når man har -console oppe Endret 23. november 2004 av simalarion
nåvi Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Æsj så teit! Om jeg setter språk til english inne i hl2 consollen kan jeg få vekk consollen med |-knappen. Å få den tilbake derimot er klin umulig! Ble til at jeg bandt F1 til console.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå