Kenneth Solfjeld Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 (endret) Jeg vet ikke om dette hører hjemme under Counter Strike men satser på at det går bra.. Jeg har altså hatt problemer med å logge meg på friends i steam de siste dagene, dette er veldig irriterende, fordi jeg har lagt til mange kompiser der, det er greit å se når venner er logget på, og hvor de spiller. Men det går jo ikke så bra nå da. Det er sånn nesten hele tiden! Er det noen som har noe info om hvorfor dette skjer? Dette er meldingen jeg får: Endret 22. november 2004 av Vultur Gryphus
DevN Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 (endret) Det betyr vel vedlikehold i Friends, vet ikke helt hvorfor du skulle få det hele tiden. Men er masse tull med Friends i Steam - jeg har ganske mye gitt opp Friends, de fleste har MSN, så... EDIT: Leif. Endret 22. november 2004 av DevN
Jooakim Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Hvis du spiller er det lettere å komme seg inn(vet ikke hvorfor) Så er det bare å trykke på "Sign In" mange ganger
MrLee Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 (endret) "friends" i steam er den mest mangelfulle funksjonen i ett software siden CD brenning ble implementert i Windows XP... funker IKKE 99% av tida... synd egentlig, for det er en genial funksjon (hadde den bare funka) Endret 22. november 2004 av MrLee
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 Jeg må si meg enig med Mr. Lee, hadde det bare fungert! Det hadde vært genialt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå