Soris Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Noen som har spillt Temple of evil ? hvordan er dette spillet i forhold til Baldurs Gate. Story, kampsystem, side quests osv. Er spillet noe bra ?
Jellyfisk Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Temple og Elemental evil du mener? Jeg likte det, men det er langt mer Hack&slash enn baldurs gate. Kampsystemet er den beste adapsjonen av d&d i dataspill jeg har sett, siden den i stedet for å tolke reglene og forenkle og slikt som f.eks. Neverwinternights gjorde, så er det temmelig akkurat nøyaktig D&D3.5 regler, som om du spilte i stua med noen kamerater. (BG var D&D2, et etter min mening dårligere system). Det er også morsomt at du får lage hele partiet før du begynner å spille. Dessverre er spillet stappfullt av bugs, det er litt kort, og du får ikke bli like mektig som i BGII. Er du fan av D&D anbefaler jeg det likevel.
Soris Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 (endret) fått prøvd det litt nå, var morro helt til jeg skulle ta opp items fra folk jeg drepte. Trykker på musa som en besatt uten å greie å ta opp noe som helst. likte bedre BGII. Endret 22. november 2004 av Soris
Passasjer Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Jeg likte overhodet ikke The Temple of Elemental Evil. Jeg har spilt meg gjennom NWN, halvparten av Icewind Dale 2 og halvparten av Dungeon Siege, bare for å gi en pekepinn på hva jeg liker. Har også runnet Kotor, men det er i en annen klasse... Uansett: TTOEE =
knutby Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Har ikke prøvd det, men kan ikke tenke meg at det er bedre eller nesten like godt som bg
orjanos3.16 Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Jeg likte TOEE veldig godt. Spillet er ikke bedre enn Baldurs Gate 2, men så er det i mine øyne nesten umulig å lage et bedre single player RPG en BG2. Uansett, TOEE har utrolig flott grafikk, kult gameplay og genialt kampsystem, kule historier og selfølgelig, det er jo et D&D spill. Spillet hadde som nevnt en del bugs i starten, men mitt inntrykk er at disse har forsvunnet nå (patch det før du starter å spille). Liker du rollespill, burde du absolutt gi TOEE en sjanse.
DeeTee Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Synes også TOEE var veldig artig. La det inn mens jeg ventet på betamail fra Blizzard Givende spill, men passe grei vanskelighetsgrad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå