roy_nor Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Ja nå håper jeg noen kan hjelpe meg! skal finne Ny hardisk basert spiller! =) *kremt* kriteriene er som følger: Fysisk: Harddisk størrelse: 5-20GB ------------------------------------------------------------------------------------------------ Her skriver du ned det som passer deg best med plass: plass til noen timer med musikk og film.. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Funksjoner: ------------------------------------------------------------------------------------------------ Skal du bruke den til å ta opp med? nei ------------------------------------------------------------------------------------------------ Har du behov for lydutganger? ja, Utgang til Headset bare! ------------------------------------------------------------------------------------------------ Trenger den radio? nei ------------------------------------------------------------------------------------------------ Skal den kunne spille av film? f.eks. divx, mpeg o.s.v. JA! ------------------------------------------------------------------------------------------------ vil du kunne vise bilder på den? Nei. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Skal den kunne spille av cd/mp3cd? nei ------------------------------------------------------------------------------------------------ Har du behov for analog/digital opptaker? nei ------------------------------------------------------------------------------------------------ Skal spilleren ha display? ja ------------------------------------------------------------------------------------------------ Hvis ja vanlig skjerm eller farger? Farger, skal se film! ------------------------------------------------------------------------------------------------ Trenger du equalizer på den? ja ------------------------------------------------------------------------------------------------ Vil du kunne bruke spilleren som ekstra harddisk? ja ------------------------------------------------------------------------------------------------ Hvilke musikkfiler MÅ spilleren kunne spille av? MP3! ------------------------------------------------------------------------------------------------ Vil du ha driverløs spiller? ja (ikkeno must..) ------------------------------------------------------------------------------------------------ Syntes du det er viktig å ha bra support mp3 spiller? ja! eks. Laste ned firmware, drivere, kontakte brukerstøtte ved feil. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Strøm og Batteri: ------------------------------------------------------------------------------------------------ Trenger du spiller du du kan bytte batterier? nei ------------------------------------------------------------------------------------------------ Har du behov for oppladbare batterier? ja, må kunne lades opp.. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Har du behov for strøm adapter til spilleren? ja seff! ------------------------------------------------------------------------------------------------ Er det greit for deg om mp3 spiller må lades i usb port? ja, siden kjekt å lade opp! ------------------------------------------------------------------------------------------------ Utseende: ------------------------------------------------------------------------------------------------ Vektlegger du design på spilleren? nei ------------------------------------------------------------------------------------------------ Vil du ha mulighet til å sette inn minnekort i spilleren? nei ----------------------------------------------------------------------------------------------- Hvilken prisklasse skal den ligge i: 4-5000 kan sikkert tøyes litt =) ----------------------------------------------------------------------------------------------- Er medfølgene software og andre ting viktig for deg? ja, det er kjekt med en god "beginner bundle", og et godt Headset har jeg fra før.. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Overføring: USB 2.0 ----------------------------------------------------------------------------------------------- Sånn! nå håper jeg noen iallefall kan nevne et navn på en spiller, så skal jeg nok klare å finne fram! men flott om dere slenger med en link! =)
roy_nor Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 Det ser ut som om det står mellom Iriver PMP-100 og Archos AV 420 Har noen peiling på hvor (evnt når) man får tak i Iriver PMP-100 ? ser ut som om batt. tid på den er bedre.. erfaringer med en av de 2 spillerene? er det noen som har det? =)
shuttle man... Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 (endret) hva med denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301146&cks=PRL oppfyller i hvertfall noen av kriteriene dine, det beste jeg kunne komme på i farta Endret 22. november 2004 av shuttle man...
roy_nor Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 Damn! der var Iriveren! og den var dyr! da blir det nok Archos V420 til 4000,- da.. i begynnelsen av desember.. hvis noen syntes det er en fatal feil og at jeg burde kjøpe en annen spiller så si ifra da ! Takk for hjelpa!
deep750 Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 har du sett på creative media centre? har ikke testet den, men virker jo bra da
roy_nor Skrevet 24. november 2004 Forfatter Skrevet 24. november 2004 å deven!!! den var schnajjsen! =) billigere var den også.. (Archos V420 gikk opp 500,- = 4589,- ) da satser jeg kanskje på denne istedenfor, den ser jo MEGET pen ut også.. skal bare sjekke opp batterilevetiden først =) takker for alle svar!
lodott Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Har jo også Archos Gmini 400: http://www.mshop.no/more_info.php?table=Pr...&limit=&selger= Den har kanskje en skjerm som er i minste laget, men den kan jo uansett kobles til TVen.
roy_nor Skrevet 24. november 2004 Forfatter Skrevet 24. november 2004 Har jo også Archos Gmini 400: http://www.mshop.no/more_info.php?table=Pr...&limit=&selger= Den har kanskje en skjerm som er i minste laget, men den kan jo uansett kobles til TVen. Ja den har jeg sett på! det er tydeligvis en skikkelig multimedia maskin, som spiller det meste (tom Morphun spill!) er bare batteri tiden og en litt liten skjerm som gjør det uaktuelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå