Gå til innhold

På tide å bytte til LCD? 17" eller 19"?


Vanessa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LCD er veldig mykje meir plasseringvennleg enn ein stor og klumpete CRT, så dersom du har dårleg plass eller det kan tenkjast at du kan få det seinare, kjøp LCD.

 

17 og 19" LCD har same oppløysinga på skjermen, dvs dersom du ser på ei nettside vil du sjå nøyaktig same skjermbiletet med dei to skjermane, berre at alt blir mindre på 17tommaren. Eg sjølv har ein 19" og meinar det er perfekt, eg har godt syn men syns eg må anstrenga synet når eg av og til brukar ein 17" LCD. Ein fordel til med 19" er at ein kan sitje litt lenger ifrå når ein ser film, og at spelopplevinga når du speler på fullskjerm blir hakket meir intens (meinar eg).

Lenke til kommentar

Hei Ender, takk for svar. Jeg har ikke sånn veldig dårlig plass, men det er klart at det hadde ikke skadet med mer. Da kunne jeg hvilt armene bedre på bordet når jeg skrev f.eks, så det er klart èn fordel.

 

Men så er det også dette med vekt. Jeg er ikke veldig sterk, og da må jeg nesten ha hjelp til å flytte en 20-30kg skjerm rundt omkring... jeg klarer bare å dytte den rundt på bordet, men da må jeg legge all vekta bak :blush:

 

Jeg tror jeg har det omtrent som deg... jeg har perfekt syn, men foretrekker at ting er litt større. Synes også opplevelsen da blir større som du sier.

 

Men... fins det noen gode 19" som ikke koster skjorta? Jeg er veldig bekymret for etterslep og dårlig kontrast/lysforhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...