Wooho Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 (endret) Har holdt på nå i et par timer og styl opp en slik bil! Var strålende fornøyd med resulatet men etter å ha unloca den sponsor bilen så skulle jeg selvfølgelig teste den ut. Men fant ut at den var drit og skulle tilbake til gamle kjærra mi, men WHF, den er jo vekke. Hvor er den har leta overalt men finner den ikke, har den blitt fjernet fra mine profiler eller? Den bilen som jeg har lyst på igjen er den som er vist i bildet øverst! Endret 21. november 2004 av Wooho
highlander Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 (endret) Den skal være i garasjen din. Edit: Og når du velger bil så er det en fordel å se på acc, top speed og handling. Endret 21. november 2004 av highlander-
mESA Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Den nederste var fetest da. Styl opp den noe sjukt! det er morsomt
Wooho Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 Problemet er at de to bilene du får av den sponsoren så har jeg ved et uhel klart å ta inn begge ut slik at den styla bilen ble helt borte. Fader ser ut som om jeg trenger å ta hele greia fra begynnelsen av! Har jo lite penger og kan ikke akkurat race med den bilen jeg fikk! Klarer aldri å ta igjen motstanderne!
Saltnesen Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Jeg har stylet en H2 jeg, med laggete spill. Meget morsomt :wacko:
-Pondus- Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Problemet er at de to bilene du får av den sponsoren så har jeg ved et uhel klart å ta inn begge ut slik at den styla bilen ble helt borte. Fader ser ut som om jeg trenger å ta hele greia fra begynnelsen av! Har jo lite penger og kan ikke akkurat race med den bilen jeg fikk! Klarer aldri å ta igjen motstanderne! Da gjorde du sikkert som meg i går,du BYTTET den du kom i mot den SUV`n.
Wooho Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 Da gjorde du sikkert som meg i går,du BYTTET den du kom i mot den SUV`n. Yup du hadde rett men, jeg hadde så gull nå hadde litt over 3000 Kr inne på kontoen så bar ebytta inn den SUV`n til Renault og har styl aden akkurat som den forige! Så nå slipper jeg å bite i det sure eplet og begynne alt forfra. Så nå er problemet mitt løst, og kommer ikke til å bytte den bilen jeg har inn før Skyline blir tilgjenngelig i spillet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå